Společnost


R+R Planeo, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22135Foťák

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2018, před 7 lety

Lukáš Dolinek

Znění stížnosti

Dobrý den koupil jsem v planeo foťák, na objektivy, balík jsem se z paní že to chci na objektiv který mám doma... Jestli to sedí bylo mé řečeno že ano... Foťák jsem tedy koupil nesedělo to vůbec.... Tudíž mě foťák byl k ničemu do půl hodiny jsem ho jel vrátit a bylo mé řečeno že mě ho nevrátí... Přitom byl v originál obale vše.


Požadované řešení

Chtěl bych vrácení peněz..když mě bylo řečeno že to pasuje a přitom to nepasuje...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 22:46, před 7 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků. Nemá-li věc vlastnosti, o kterých prodávající spotřebitele informoval, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu. V daném případě však může být problematické prokázat, že zaměstnankyně společnosti skutečně spotřebitele nesprávně informovala o vlastnostech výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 15:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.