Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den koupil jsem v planeo foťák, na objektivy, balík jsem se z paní že to chci na objektiv který mám doma... Jestli to sedí bylo mé řečeno že ano... Foťák jsem tedy koupil nesedělo to vůbec.... Tudíž mě foťák byl k ničemu do půl hodiny jsem ho jel vrátit a bylo mé řečeno že mě ho nevrátí... Přitom byl v originál obale vše.
Chtěl bych vrácení peněz..když mě bylo řečeno že to pasuje a přitom to nepasuje...
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků. Nemá-li věc vlastnosti, o kterých prodávající spotřebitele informoval, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu. V daném případě však může být problematické prokázat, že zaměstnankyně společnosti skutečně spotřebitele nesprávně informovala o vlastnostech výrobku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.