Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Moje dcera je studentka. Má v bance studentské konto. V lednu 2018 jsme zakoupily zboží z e-schopu cca za 1000 Kč,kteté jsme chtěly zaplatit kartou z učtu dcery. Bohužel se nám to nepovedlo, protože na účtu bylo málo peněz. Dceři se to zdálo nemožné, na účtu měla peníze, které si vydělala na brigádě za 4 měsíce. Otevřely jsme internetové bankovnictví a zjistily, zě odešlo přes kartu 2247KČ.
Okamzítě jsme zablokovaly kartu a další den dcera zašla do banky.
V bance jí oznámili, že platba je pro seznamku BE2,o které jsme doposud nevěděly, zě existuje. Banka dohledala, zě BE2 si stejné peníze naúčtovala již v zaří a ještě poplatek 149KČ.
Celou věc jsme předaly policii, která vše uzavřela tím, že si má dcera dávat větsí pozor na platby a vše ukazuje na to, že byla v BE2 registrovaná.
Samy jsme komunikovaly jsme s BE2 emailem,požadovaly vrácení peněz, nebo spolupráci, v případě, že by kartu někdo zneužil(vše slušně,i když jsem měla chuť napsat jim spoustu nadávek a škaredých slov).
BE2 ale odepisují jako automat,neustále tvrdí, zě dcera byla VIP členem a členství včas neukončila, proto peníze nelze vrátit.
Chci vás ujistit, že dcera se do BE2 nikdy neregistrovala. Sama na to nemá a já bych jí tohle rozhodně neplatila a ani bych nemohla.
Jsme obyčejná rodina a nemáme nijak závratné přijmy.
MOOOOC děkuji za pomoc.
Dušková Soňa
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba uskutečněná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz.
V případě, že byla Vaše kreditní karta zneužitá třetí osobou, doporučujeme Vám danou skutečnost neprodleně nahlásit Policii České republiky. Jakmile se tak stane, kontaktujte nás prosím - v zájmu možnosti dalšího přešetření a přehodnocení případu - na výše uvedené adrese s potvrzením ze strany Policie,
děkujeme Vám.
Zasílám výpisy z účtu,kde je vidět,jak si BE2 ztrhává peníze.Policii jsme vše samozdřejmě předaly, ne jako zneužití třetí osobou, ale jako neoprávněné ztrhutí peněz seznamkou BE2. O tom jsem se již zmínila. Doufám,že je to dostatečný důkaz a peníze budou co nejdříve vráceny.
Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 2LJTHH11
Dobrý den a děkujeme Vám.
V uvedenom případě jste od ledna 2018 opakovaně v kontaktě se Zákaznickým centrem be2 a my (zároveň) s Policií ČR; doposud žel bez zprostředkování potvrzení o zenužití platební karty, tj. podkladu, potřebného k refundaci uhrazené částky/ uhrazených částek,
děkujeme Vám za pochopení.
Ano, v kontaktu s vaším zákaznickým centrem jsme, to jsem uvedla již v úvodním popisu stížnosti,ale tam už teď nevědí,co psali na začátku, to znamená výsledek žádný.
Nechápu proč neustále požadujete nějaká potvrzení.Jak jsem se zde, na stránkách d-testu dočetla, peníze se z účtu ztrácí i dalším lidem, kteří o vaše služby nežádali. Dopouštíte se nezákonného obohacování a moc dobře jste si toho vědomi.My jen věříme ve spravedlnost a doufáme, že se nám peníze vrátí.
Výsledek šetření banky budu mít bohužel až 15.4.
Spotřebitelka nám sdělila, že společnost jí nakonec peníze vrátila. Stížnost proto uzavíráme.
Hodnocení: