Společnost


Fontisol perfect style s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2214Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 11 lety

Liběna Vorlová

Znění stížnosti

Moje matka Anna Vlasatá zakoupila na předváděcí akci nádobí, které absolutně nemá hodnotu, kterou zaplatila.Poslala odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě na příslušnou adresu doporučeně,dle instrukcí přiložených ke smlouvě,dopis se samozřejmě vrátil,nevyzvednutý,s tím,že je adresát nezastižen.Chceme zboží vrátit,ale nikdo nekomunikuje,telefon zazvoní a pak jako když neexistuje.Akce byla v hotelu Bílá růže,39701 Písek,dne 13.1.2014,číslo smlouvy 1301947,Anna Vlasatá.Nevím co ještě udělat,když s námi nekomunikují.Zkusím všechno,aby byly matce peníze vráceny,je to cílené okrádání důvěřivých důchodců.Děkuji


Produkt

jedná se o sadu nádobí a indukční vařič,ve smlouvě nedokážu rozluštit kódy


Požadované řešení

požaduji navrácení finanční hotovosti zaplacené za zboží a zboží nepoužité v originálním balení vrátím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 14:56, před 11 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva mimo prostory obvyklé k podnikání, má spotřebitel právo od takové smlouvy odstoupit dle § 1829 občanského zákoníku. Kupující je povinný do 14 dnů vrátit zboží a prodejce ve stejné lhůtě uhrazené finanční částky. V případě, že prodejce dopis s odstoupením nepřevzal, je dle zákona považován za doručený a odstoupení za platné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 14:03, před 11 lety

Bohužel společnost nebylo možné kontaktovat. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Bohužel dle obsahu podaných stížností je největším problémem komunikace subjektu se zákazníky. Spotřebitelé mají možnost domáhat se vůči společnosti svých nároků soudní cestou. Ale ani tak není zaručeno, že své peníze dostanou zpět.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme podat trestní oznámení pro trestný čin poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku. Zároveň doporučujeme podat na společnost podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti zdržovat se na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.