Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#22142Dlouhá fronta - nevyřízení 30 korunové omluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2018, před 7 lety

Miroslav Hála

Znění stížnosti

V úterý 6.3.2018 jsme nakupovali dopoledne v Kauflandu ve Strakonicích - nákupní park Katovická ul. Protože jsme stáli dlouho ve frontě a v provozu byli pouze 4 kasy z 10, byli jsme uplatnit na reklamacích nedodržení záruky rychlého odbavení /do 5 minut, pokud nejedou všechny kasy/. Tam nám pracovnice sdělila, že máme smůlu, protože 30 korunové stvrzenky jako omluva společnosti nejdou zaktivovat. I tak dneska funguje Kaufland. Že dělají akce na zboží, které vlastně nemají /zpravidla prý dodavatel nedodal/ nebo vystrčí ráno první den akce 5 kousků /zpravidla víkendové akce/ a že se nedá jezdit mezi regály díky spoustě nevybaleného zboží, to už ani neřešíme. Zajímalo by nás, jestli by jim tohle tolerovali v Německu. Už nehodláme v téhle pofidérní a lhářské firmě nakupovat.


Požadované řešení

Jediné řešení, které nás napadá, tak je úplná změna Kauflandu. Pokud k tomu nedojde, tak známe jediné - chodit nakupovat do serióznějších obchodů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 12:59, před 7 lety

Jelikož se v případě uvedených poukázek nejedná o žádný zákonný nárok, může být jejich poskytování upraveno specifickými podmínkami prodávajícího. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Kdyby prodávající slibované poukázky vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho zboží a služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.3.2018 08:09, před 7 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 15:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.4.2018 08:40, před 7 lety


Miroslav Hála

Hodnocení: