Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den - Už po několikáté se nemohu přihlásit na stránky, tento problém se stal už po několikáté a trvá i 14 dní. Stránka k přihlášení je černá (tmavá) a nereaguje vůbec na nic- myslím že chyba je na vaší straně prosím o brzkou nápravu ( Takovéto služby PLACENÉ by měli fungovat lépe)
Gažík Dušan
Sjednat okamžitou nápravu.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitel může žádat vrácení peněžních prostředků.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
ve výše uvedené záležitosti prosím kontaktujte přímo Zákaznické centrum be2 na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.