Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v březnu roku 2017 jsem chtěla ukončit smlouvu se společností T-mobile odpověděli, že se ozvou telefonicky nebo e-mailem co nejdříve. Smlouvu mi neukončili a zároveň přestalo chodit vyúčtování na můj mail kde dříve pravidelně chodilo. Potom začalo chodit vyúčtování na e-mail vždy opožděně a navýšené o pokutu, zároveň jsem si měnila příjmení, to po mě chtěli ofocený občanský průkaz. To jsem odmítla a poslala jsem jim oddací list na kterém bylo jasně zapsáno matrikou změna příjmení (informovala jsem se na matrice že je to jediný doklad, který dokazuje změnu příjmení). Toto nebylo přijato, opět jsem šla na matriku že tohle společnost nepřijala, paní matrikářka mne opět ujistila že ze zákona je to jediný doklad o změněn příjmení. Po té společnost začala posílat maily s tím že se mi blíží konec smlouvy a že stačí pokud chci smlouvu prodloužit stačí kliknout na uvedený odkaz. Já jsem na ten odkaz nerozklikla a tím pádem jsem si myslela že je smlouva ukončena protože tu o ničem jiném nepíše. Tento mail poslali několikrát a já jsem jim napsala že nemám o žádné prodloužení smlouvy zájem. Nakonec po telefonické domluvě s jejich operátorkou jsem opět již po druhé či po třetí napsala výpověď o ukončení smlouvy se společností T-mobile to bylo v srpnu a září roku 2017, dvakrát odpověděli že výpověď byla zaregistrována a ozvou se co nejdříve do dnešního dne se neozvali. Potom jsem znovu poslala ukončení smlouvy, poslali potvrzení přijetí výpovědi, ale do současné doby se mne ještě nikdo neozval jak to tedy dopadlo. Ozvala se pouze společnost, která po mě vymáhá dluh (3700 Kč), který mám vůči společnosti T-mobile a ani nevím kde se vzal.
Okamžité ukončení smlouvy a zproštění dluhu.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovaný poplatek, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.