Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#2215Neoprávněnné zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 7 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 11 lety

Petr Matulík

Znění stížnosti

Dne 09.11.2013 jsem na prodejně Electro World Zlín Malenovice zakoupil notebook samsung s nainstalovaným SW Windows 8. Dal jsem jej jako dárek na Vánoce.

Dne 16.01.2014 jsem na tento notebook uplatnil 1. reklamaci. Notebook si sám stáhne aktualizace Windows a poté naskočí modrá obrazovka, aktualizace se nezdařila - vracení změn. Do notebooku není možné se jakkoliv dostat.

Při této 1. reklamaci mi závadu odstranili výměnou HDD a nahráním nového SW a reklamaci uznali jako oprávněnou. Ovšem týden na to se závada opakovala.

2. reklamace podána 02.02.2014. Zde jsem trval na odstoupení od kupní smlouvy. Reklamace mi byla 10.02.2014 zamítnuta.

Odůvodnění: obnova zaváděcích souborů operačního systému, dokončení neúspěšné aktualizace OS (tím závada uznána a opravena) a softwarové potíže nejsou součástí záručních oprav. Zákazník nemá nárok na řešení reklamace obchodní cestou.

SW Windows 8 je pevnou nedílnou součástí výrobku notebook samsung, který jsem zakoupil a tudíž se na komplikace SW stahuje reklamace, jako každá jiná! Požaduji navrácení peněz v plné výši!


Produkt

Notebook Samsung 355E, Part.:NP355E5C-S02CZ, výr. č.: J9FB98FCCC70CPX


Požadované řešení

Navrácení plnné kupní ceny = odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2014 15:09, před 11 lety


Petr Matulík

Dobrý den,

chci Vás informovat, že můj případ se blíží (snad) ke zdárnému konci. Na základě mé stížnosti na probíhající reklamaci se mi ozval manager zlínské pobočky Electroworldu se zájmem věc řešit. Dne 12.02.2014 si převzal notebook a dnes 13.02.2014 mi volal, že je špatně ze servisu nainstalovaný SW a proto ty potíže. Do zítra mi notebook opraví novým SW od Windows. Pokud se bude závada opakovat, slíbil, že zruší kupní smlouvu. Snad bude vše ok. Je to jen v přístupu lidí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 15:02, před 10 lety

Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2015 17:31, před 9 lety

Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.9.2015 17:31, před 9 lety


Petr Matulík

Hodnocení: