Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
V.I.P. členství na internetových stránkách seznamky be2 se pokouším zrušit dle jejich smluvních podmínek již ode dne 6.3. 2018, tedy v řádném termínu 4 dnů od založení premiového účtu (tj. 5.3. 2018), aby se mi nesnažili strhnout peníze. Výpovědní smlouvu jsem několikrát zaslala na e-mailovou adresu zákaznického servisu Be2 i na požadovanou lucemburskou adresu, která je zmíněna ve smluvních podmínkách.
Doposud na mé žádosti nikdo nereagoval.
PREMIUM V.I.P. členství / zrušení mého účtu na internetové seznamce
Požaduji zrušit s okamžitou platností V.I.P členství + kompletně zrušit účet a vymazat veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z jejich databáze. Dále požaduji potvrzení o řádné deaktivaci V.I.P. členství.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 2XHXKA56
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 05/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Hodnocení:
Komentář: Díky Vaší pomoci mi přišel e-mail s potvrzením o ukončení členství.
Mnohokrát Vám děkuji za pomoc a přeji i ostatním nešťastným a podvedeným, ať se případ brzy vyřeší!