Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22152Nejde ukončit členství, chodí pouze vygenerované odpovědi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2018, před 7 lety

David Křetínský

Znění stížnosti

Chci radu jak ukončit prémiové členství u be2.
Členství jsem založil 28.10.2017, účet už dávno nepoužívám a dost mě překvapila stržená částka z účtu.

Na dva emaily (zakaznickyservis@academic-singles.cz a zakaznickyservis@be2.cz) jsem dnes zaslal žádost o zrušení členství a smazání profilu.

Po be2 chci:
Ukončení členství spojené s emailem 666222888@seznam.cz
Smazání profilu a veškerých osobních údajů
Aby přestali stahovat jakékoliv částky z mého účtu

U be2 a Academia Singles chci ukončit veškeré účty a služby.

Děkuji za pomoc


Produkt

Účet na seznamce Academic Single společnosti be2 S.a r.l. založený na email 666222888@seznam.cz


Požadované řešení

Ukončení prémiového členství.
Ukončení a smazání profilu a veškerých osobních a platebních údajů.
Ukončení závazků a strhávání plateb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 08:41, před 7 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 17:34, před 7 lety

ID: 2UDVGH31


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 28/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 17:53, před 7 lety


David Křetínský

Děkuji za odpověď a pomoc při vyřízení.
Účet úspěšně zrušen 12.3.2018.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.