Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v pátek 9.3.2018 mě došla od CeskaPosta SMS zpráva, že mě bude doručovat zásilku DR5855531460M v pondělí 12.3.2018 do Teplic v Čechách. Právě se dívám v aplikaci "sledování zásilek" na zásilku a ta je teprve v DEPU Ústí nad Labem 71.
Naprosto stejný problem jsem měla se zásilkou DR5855530699M, kdy jste mi poslali 26.2.2018 SMS, že mě zásilku budete doručovat 27.2.(úterý)a doručili jste mi jí až následující den 28.2. ve středu. Jde o to, že jsem si V úterý změnila program, abych byla doma a zbytečně. Když jsem psala stížnost na vaše chování, tak jste mi po několika dnech odpověděli, že stížnost byla neoprávněná, že zásilka byla doručena. Ale já si stěžovala na vaše chování, že rozesíláte SMS zprávy, abych očekávala zásilku v určitý den a pak zásilku nedovezete a dovezete jí jindy. Na tuto stížnost se mi z vaší strany již nikdo neomluvil a ani neozval, asi vám došla slova, že?
Doufám, že uvedenou zásilku DR5855531460M dnes dostanu, jak jste mě informovali v pátek SMS zprávou.
Děkuji V.Houfková
Splnit dnešní den doručení!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman