Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
Snazim sa zrusit premiove clenstvo a bez uspechu.
Email sa neda odoslat a FAX-ove cislo nefunguje, som zufaly vazne potrebujem zrusit to clenstvo pretoze mi strhli skoro 90 eur za clenstvo (moja chyba mal som citat) ale chcem predist dalsiemu strhavaniu preto to potrebujem zrusit co najskor.
Dakujem za odpoved,
Peter
zrusenie mojho clenstva aby som uz nemusel dalej platit premiove cislo, email nejde odoslat a FAX nefunguje.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 6YOXKG50
Přejeme Vám dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 10/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Spotřebitel nám zaslal formou samostatné stížnosti následující vyjádření:
Super, som rad ze bolo moje premiove clenstvo zrusene, ale peniaze by som velmi rad videl naspat kedze uz nemam zaujem vyuzivat vase sluzby a po peniazoch ktore ste si strhli na 3 mesiace nemam zaujem vyuzivat vase sluzby. tak aspon za tie 2 mesiace navyse by som tie peniaze mohol dostat naspat nemyslite?
teraz Vas citujem " Ak od tejto zmluvy odstúpite, vrátime Vám všetky platby, ktoré sme od Vás prijali"
Tuto informaciu mate vo vseobecnych obchodnych podmienkach tak Vas prosim o vyjadrenie.
Dakujem,
Peter.
ID: 6YOXKG50
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 09/02/2018.
Dobry den,
je niekde v podmienkach co v pripade ked spolocnost zada zavadzajuci Email alebo nefunkcny FAX na ktory som sa Vas snazil kontaktovat ? keby nebolo tejto stranky tak ani neviem ako Vas kontaktovat.
Jestliže společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. V souvislosti s tím by bylo pro spotřebitele nejvýhodnější, pokud by mohl doložit, že se pokoušel výpověď uvedenými způsoby zaslat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Stížnost přeřazujeme na žádost na spotřebitele, aby tak mohl ke stížnosti doplnit své vyjádření a také přílohy.
Dobry den,
mate ze do 14 dni je vypovedna lehota no skusal som Vas kontaktovat a neslo mi nic odoslat. posledny zachovany dokaz o zlyhanom odoslani mam az z datumu po tejto lehote a vidim to jak holy nezmysel aby ste mi nemohli vratit alikvotnu ciastku za 2 mesiace ktore uz nevyuzijem. Kartu som z obav dalsieho strhnutia zrusil pretoze som sa zlakol co to ma znamenat a vytvoril si novu. Ak by ste sa nahodou rozhodli mi tie peniaze vrati:
moj IBAN : SK5611000000008016005582
dakujem vopred za odpoved.
Peto.
ID: 6YOXKG50
Dobrý den.
Jelikož je uvedený průkaz o zaslání Výpovědi ze dne 12.03.2018, není navrácení uhrazeného poplatku za stávající členství možné/ oprávněné.
ZLODEJI !
len to najhorsie do buducnosti vam prajem !
Dakujem VaseStaznosti.cz za Vas cas.
Jestliže společnost nereaguje na výpověď spotřebitele či jinak komplikuje vypovězení smlouvy, jde to k její tíži, a nemůže později namítat, že k vypovězení ze strany spotřebitele nedošlo.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 6YOXKG50
Dobrý den.
Viz prosím předešlý komentář z včerejšího dne (tj. 20.03.2018): Jelikož je uvedený průkaz o zaslání Výpovědi ze dne 12.03.2018, není navrácení uhrazeného poplatku za stávající členství možné/ oprávněné; a to jelikož lhůta pro vypovězení souvisejícího Prémiového členství vypršela již k datu 05.03.2018.
Hodnocení:
Komentář: Velmi nespokojný, ohaňajú sa nejakou lehotou ktorá by bola dodržaná keby mali uvedený funkčný email a to isté FAX ! Keby nebolo VašeStížnosti.cz tak by tých zlodejov ani nebolo možné kontaktovať !
Okradli ste mňa a mnoho ďalších..