Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Včera jsem se registrovala na stránkách podvodné seznamky B2.Pro aktivní přístup k informacím jsem byla nucena si pořídit produkt, který byl nabízen jako členství Premium za částku 39 (měsíc),69(1/2 roku) nebo 99 Kč za rok. Po zadání údajů z platební karty jsem po obdržení zprávy do e-mailu s hrůzou zjistila, že mi byla stržena částka ve výši 4.752 Kč.Podvodná fimra be2 se zřejmým uvedením v omyl s takto nízkou nabídkou ceny produktu mi zároveň prodala další produkt VIP. Tato skutečnost při vyplňování údajů nebyla nikde uvedena, ale vše bylo skryté ve VOP, a při zadávání údajů k autorizaci platby nikde tato skutečnost známa nebyla. Další krok aktivace členství Premium jsem již tedy nedokončila, a tudíž jsem žádnou službu od této podvodné společnosti neobdržela.
Dnes ráno jsem obratem využila svého práva na odstoupení od smlouvy odesláním na e-mail adresu společnosti zakaznickyservis@be2.cz
Nabídka produktu členství VIP je skrytáa pokud bych byla řádně seznámena s konečnou cenou nikdy bych žádnou službu neobjednala.
Ukončení činnosti této společnosti.
Požaduji vrácení celé částky zpět na můj bankovní účet.
Ukončit členství a vymazat všechny mé osobní údaje.
Zrušit profil.
|
Tweet |
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Spotřebitel může tedy odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: C6V3PF93
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl již členský poplatek v celkové výši 4752 Kč k dnešnímu dni refundovaný na Váš účet.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Doposud nebyla částka připsána zpět na můj bankovní účet.
ID: C6V3PF93
Dobrý den.
Připsání refundované částky zpět na účet uživatele trvá spravidla do 7-mi pracovních dnů,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Za pomocí D-testu se mi podařilo celou částku získat zpět. Velice děkuji za vstřícný a odborný přístup k celému případu.
Kdybych pravděpodobně D-test neoslovila, nikdy by mi společnost zpátky neposlala. Ještě jednou velice děkuji.