Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,rada bych ukončila clenstvi,než jak koukám přijdu o peníze účet mám od 20.2.2018 a vůbec jsem tohle netušila.
Teď nevím co stim
Prosim o radu,co dělat.
Zaslala jsem na email zakaznickyservis@be2.cz
Odstoupení od smlouvy
Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi .Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Veronikou....... z České republiky. Emailovou adresou(přihlašovací udaje)..............cz
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat,a dále vymáhání jakékoliv částky z učtu číslo.......z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.
Přišla mi odpověď:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svůj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau
A teď nevím co dělat..jedná se určitě o automatickou odpověď
Nechci nic platit navíc a žádám o zruseni
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: YTPDMG00
Dobrý den.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 21/02/2018.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 21/03/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
To znamená,že je vše v pořádku?nic platit nebudu??
ID: YTPDMG00
Dobrý den.
Vaše Prémiové členství je platné do 21/03/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.
Děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.