Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2217Nevyřízená reklamace podle mých požadavků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 11 lety

Jakub Mašek Fotograf

Znění stížnosti

V Lounech na prodejně O2 jsem reklamoval mob.telefon sony xperia sp. Požadoval jsem výměnu přstroje za nový. Uplatňoval jsem rozpor v kupní smlouvě. Telefon byl kupován v říjnu 2013. Servisní středisko reklamaci uznalo. Prodejna přesto odmítá reklamaci vyřídit dle mých požadavků.


Produkt

Mobilní telefon Sony Xperia SP


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od smlouvy z důvodů nevyřízení reklamace podle mé žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2014 12:50, před 11 lety

Dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku platí, že rozpor s kupní smlouvou má být vyřízen dle požadavku kupujícího opravou nebo výměnou, pokud by to nebylo možné přiměřenou slevou nebo odstoupením od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy je tedy možné až v případě, že rozpor s kupní smlouvou nelze vyřešit opravou nebo výměnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2014 14:13, před 11 lety

Dobrý den,

nárok na výměnu přístroje, či vrácení peněz získáváte u nás v případě, že

a) telefon má 3 nebo více opakovaných závad stejného typu (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem nebo servisním partnerem v záručním listě nebo na opravence)
b) telefon má 4 nebo více opakovaných závad různého typu (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným
servisním střediskem nebo servisním partnerem v záručním listě nebo na opravence)
c) telefon má 3 nebo více různých závad současně se vyskytujících, z nichž každá zabraňuje korektnímu
používání MT (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem
d) telefon je neopravitelný
e) autorizované servisní středisko překročilo lhůty 30 dní na opravu

Pokud se jednalo o první závadu, která byla odstraněna opravou, pak nyní nemáte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, či výměnu zařízení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2014 14:43, před 11 lety


Jakub Mašek Fotograf

Dobrý den, důvodem sporu je uplatnění rozporu v kupní smlouvě. Telefon jsem reklamoval do 6 měsíců od jeho koupě. Požadoval jsem výměnu telefonu. Prodejce mi odmýtl telefon vyměnit za nový přístroj.

Jakub Mašek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2014 07:23, před 11 lety

Dobrý den,

záležitost byla duplicitně řešena také pod názvem "Rozpor v kupní smlouvě" ;-)

Jaroslav Neubauer
Online Media konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2014 09:05, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že je opravdu stížnost s obdobným obsahem a týkající se stejného čísla reklamace spotřebitelem již jednou podána, bude tato stížnost uzavřena a dále řešena jen pod číslem 2202.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.