Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V Lounech na prodejně O2 jsem reklamoval mob.telefon sony xperia sp. Požadoval jsem výměnu přstroje za nový. Uplatňoval jsem rozpor v kupní smlouvě. Telefon byl kupován v říjnu 2013. Servisní středisko reklamaci uznalo. Prodejna přesto odmítá reklamaci vyřídit dle mých požadavků.
Mobilní telefon Sony Xperia SP
Požaduji odstoupení od smlouvy z důvodů nevyřízení reklamace podle mé žádosti.
|
Tweet |
Dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku platí, že rozpor s kupní smlouvou má být vyřízen dle požadavku kupujícího opravou nebo výměnou, pokud by to nebylo možné přiměřenou slevou nebo odstoupením od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy je tedy možné až v případě, že rozpor s kupní smlouvou nelze vyřešit opravou nebo výměnou.
Dobrý den,
nárok na výměnu přístroje, či vrácení peněz získáváte u nás v případě, že
a) telefon má 3 nebo více opakovaných závad stejného typu (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem nebo servisním partnerem v záručním listě nebo na opravence)
b) telefon má 4 nebo více opakovaných závad různého typu (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným
servisním střediskem nebo servisním partnerem v záručním listě nebo na opravence)
c) telefon má 3 nebo více různých závad současně se vyskytujících, z nichž každá zabraňuje korektnímu
používání MT (všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem
d) telefon je neopravitelný
e) autorizované servisní středisko překročilo lhůty 30 dní na opravu
Pokud se jednalo o první závadu, která byla odstraněna opravou, pak nyní nemáte nárok na odstoupení od kupní smlouvy, či výměnu zařízení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2
Dobrý den, důvodem sporu je uplatnění rozporu v kupní smlouvě. Telefon jsem reklamoval do 6 měsíců od jeho koupě. Požadoval jsem výměnu telefonu. Prodejce mi odmýtl telefon vyměnit za nový přístroj.
Jakub Mašek
Dobrý den,
záležitost byla duplicitně řešena také pod názvem "Rozpor v kupní smlouvě" ;-)
Jaroslav Neubauer
Online Media konzultant, O2
Vzhledem k tomu, že je opravdu stížnost s obdobným obsahem a týkající se stejného čísla reklamace spotřebitelem již jednou podána, bude tato stížnost uzavřena a dále řešena jen pod číslem 2202.