Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
V nedavne dobe jsem nastoupil do zamestnani a mam moznost si pod firemni tarif (zajisten firmou Vodafoce) prevest sve cislo. Sve stavajici cislo mam u virtualniho operatora (opet zajisten firmou Vodafone). Nutno rict, ze zde nemam zadnou smlouvu, ci zavazek..
Me ocekavani bylo, ze kdyz potrebuju prevest cislo z jedne entity Vodafone na jinout entitu Vodafone, ze zmena bude provedena v ramci minut... ale jak jsem zjistil jsem na velkem omylu..
Celkeva procedura je neuveritelna, podal jsem zadost u virtualniho operatora na prevod a cislo se nejdrive musi prevest na Vodafone predplacenou kartu a zmena bude provedena po 30ti dnech - wtf?????
A teprve pote, je mozne cislo prevest pod firemni tarif, kde doba je dalsich 30dni???? - po druhe wtf???
Kdybych byl napr u O2, tak pokud vim, cely prevod nesmi trvat dele nez 10dni.. tedy nechapu proc se Vodafone ke svym stavajicim zakaznikum chova takto sisate a cela stupidni a jednoducha procedura zabera dva mesice??????
Jen pro info, tato situace me natolik vytocila, ze az priste budu prevadet sve cislo - coz bude na konci roku 2018, az mi skonci kontrakt ve firme, muzu vam slibit, ze nezustanu u firmy Vodafone, neb prevod by opet zabral mesic a tak radeji prejdu rovnou jinam ,kde to bude jen 10dni..
Tesim se na den kdy 21.stoleti dorazi i Ceskym mobilnim operatorum!
Prevod by mel trvat max 10dni jak u prevode mezi jinymi operatory, ne-li jeste kratsi dobu, neb jde jen o administrativni zmenu a replikaci skrz systemy.
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 12 zák. č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, zaniká smlouva ze zákona do 10 dnů, jakmile účastník oznámí operátorovi, že s ním chce vztah ukončit a přejít k jinému poskytovateli (tzn., že chce rovněž přenést číslo). Tato lhůta se neuplatní, pokud doba zbývající do zániku smlouvy je kratší než 10 dnů nebo k přenesení telefonního čísla nedošlo. Účastník se po učinění požadavku na přenesení telefonního čísla může s operátorem dohodnout na pozdějším datu zániku smlouvy. Tento postup se uplatní, pokud požadavek na ukončení smlouvy byl zadán po 1. 2. 2018.
Jestliže operátor v dané situaci postupoval v rozporu se zákonem, je možné se obrátit na Český telekomunikační úřad, který je v oblasti dozorovým orgánem (https://www.ctu.cz/kontakt).
Dobrý den, pane Konupku,
přenos čísla k Vodafonu probíhá stejně, ať už číslo převádíte od jakéhokoliv operátora - třeba i takového, který působí jako virtuální operátor v naší síti. Nejdřív se prosím obraťte na svého původního operátora a požádejte o uvolnění čísla. Přitom získáte kód ČVOP, se kterým nás poté kontaktujte na čísle 800 77 77 91 (v pracovních dnech od 8 do 18 hodin). Na uvedeném čísle je speciální linka pro zaměstnanecké programy. Zde už se s kolegy domluvíte na konkrétním termínu přenosu čísla a nastavení služeb.
Podrobnosti k tomu, jak probíhá přenos čísla k Vodafonu, si můžete přečíst na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/prevod-cisla-k-vodafonu/prenos-telefonnich-cisel-mezi-operatory/.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.