Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes se mi stala tato událost: Na mojí adresu přijela česká pošta, pouze zatroubila s tím, že tam mám dvě rekomanda, doručovatelka seděla pořád v autě. Vylezla až když jsem jí řekla, že nepůjdu k autu. Na to tedy vylezla s hnusným výrazem a s jídlem mi předávala rekomanda, kroutila jsem hlavou a paní na mě vystartovala, jako o co mi jde. Tak jsem jí řekla, že se mi nelíbí, že mi předává dopisy a jí u toho, a nelíbí se mi, že na mě troubí a nezvednou zadek z auta, aby zazvonili na zvonek. Doručovatelka odsekla, že prší! Takové chovaní mi nepřijde profesionální, když mi má česká pošta něco dovést, tak si to musím hlídat, aby mi nevhodili jen lístek do schránky (což se stává dost často). Pokud je člověk doma, a vidí, že paní vyleze z auta a nejde zazvonit ale rovnou strčí lístek, že nejsem doma, tak to je už vrchol! Přitom před vchodem do domu mám zaparkované i auto, tak proč se hvězda neobtěžuje?
Bylo by dobré, aby začali zvonit a bez nakousaného jídla v ruce předala s úsměvem to co má. A měla by umět pozdravit. Bylo by dobrý, kdyby se omluvila. Opravdu nejsem zvědavá na to, jak se kdo vyspí. A měli by jste jim zaplatit kurz, jak se mají chovat k zákazníkům. Doufám, že to vyřešíte a budete mě informovat.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman