Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
9.2.2018 jsem se zaregistroval na https://www.benaughty.com a zaplatil VIP členství PRÉMIOVÝ RANDIČ členství. Následně pak 11.2. jsem toto členství zrušil a od 15.2. jsem opakovaně žádal o potvrzení o zrušení. Jedinou reakcí na tyto žádosti bylo potvrzení o zaregistrování a nebo dokonce vůbec žádná odpověď. Navíc mě byly z platební karty strhávány peníze, proto jsem ji nechal zablokovat. Jelikož jsem zjistil na internetu, že platby vedené jako TN-PAY4TN.com 180050500292 jsou strhávány právě těmito stránkami, žádal jsem je o vysvětlení. Ovšem jejich reakcí bylo pouze potvrzení o zaregistrování dotazu a dále už žádná reakce. Proto jsem se snažil třikrát kontaktovat podporu po telefonu na jimi uvedeném čísle 800 880 845 kde jsem nic nepořídil jelikož komunikovali pouze v angličtině. Toto považuji za další důkaz absolutního nezájmu o spokojenost zákazníků. Proto jsem dnes 12.3. zrušil svůj účet.
Žádám o vyřešení mého problému.
Děkuji Kašpar
Výše uvedenou zprávu jsem teď také odeslal na info@togethernetworks.com. A čekám, zda bude alespoň odtud nějaká reakce.
Proto žádám o zrušení všech požadovaných plateb a potvrzení, že nic nedlužím a nebudou vyžadovány žádné další platby
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.
Spotřebitel je povinen zaslat odstoupení od placeného členství ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy (dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) prokazatelnou formou, například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: support@benaughty.com, dopisu, popřípadě se je alespoň pokusit zaslat (znemožňuje-li to podnikatel). Doporučujeme přeposlat společnosti znovu původní odstoupení na email, či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy.
Zkracuje-li společnost nadále spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.