Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako registrovaný kupující jsem objednala 23.1.2014 zboží, zaplatila převodem a do dnešního dne zboží nepřišlo.Firmu jsem 3x kontaktovala, odpověď žádná.
objednaná kosmetika
zaslání zaplaceného zboží
|
Tweet |
V případě uzavření kupní smlouvy je prodejce povinný dodat zboží a kupující zaplatit kupní cenu. Pokud není prodejcem plněno i přes to, že dle smlouvy plněno být mělo a byl k plnění vyzván, může kupující od smlouvy odstoupit a žádat vrácení uhrazených finančních částek.
Bohužel společnost na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagovala. Vzhledem k tomu, že pro možnost řešení sporu prostřednictvím mimosoudního řešení sporů je třeba spolupráce obou smluvních stran, bude stížnost uzavřena.
Zároveň dle nám dostupných informací se společnost s žádným zákazníkem dosud nevyrovnala. Vzhledem k počtu a obsahu stížností doporučujeme podat trestní oznámení, přičemž od jednoho spotřebitele již máme spisovou značku trestního oznámení na společnost - KRPA-168343-2/PŘ-2014-001412.
Pokud se tak již nestalo, doporučujeme se k tomuto trestnímu oznámení co nejdříve připojit.