Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22181Nečitelné oznámenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2018, před 7 lety

Aleš Palubják

Znění stížnosti

nečitelné oznámenky: nemohu si ověřit zásilku ani na netu ani na pobočce, jeli mi dodána ta, které se oznámení týká, protože u jiných třeba ani oznámení nedostávám. zde si mužete prohlédnout, jak to vypadá:

https://tinyurl.com/slendryjan

o doručování balíků do ruky ani nehovořím, pokud to jde, používám jiné kurýrní služby


Požadované řešení

proporcionálně alespoň zvětšit číslo zásilky při tisku!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 12:30, před 7 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.