Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Když mají něco v akci v letáku, na prodejně to fyzicky není již první den slevy odpoledne. O víkendu ani nemluvě.
Týká se to hlavně masa. Za výhodnou cenu je vyprodaný sortiment již první den a do konce letákového období již nemají.
Dva zaměstnanci běhající mezi salámy, sýry i saláty je katastrofa, tvoří se fronty.
U pokladen to samé, fronty až k regálům ale otevřených mají sotva polovinu pokladen.
Poslední dobou je kaufland čím dál horší.
Kaufland Havířov.
Doplňovat zboží v regálech (zejména to v akci)
více pracovníků na pokladny i za pult zboží na váhu
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce (fronty, nedostatek zaměstnanců), je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. V tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, avšak společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.