Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V pondělí ráno jsem posílala z CB do Prahy obyčejně dopis do nemocnice.A do dnes tedy do dalšího pondělí dopis nedošel!!
Jako zdražovat to jo to Vám jde,ale doručit obyčejný dopis to neumíte. Člověk aby všechno posílal doporučeně.
...
Podávat řešení je asi zbytečný ,když jste neschopný
|
Tweet |
Podle "Poštovních podmínek České pošty, s.p." se poštovní zásilka, kterou není možné dodat ani vrátit, uschová. Jestliže odesílatel u kterékoliv pošty požádá, aby podnik vyhledal poštovní zásilku, která by mohla být uschována, podnik se o to pokusí. Pokud ji nalezne, poštovní zásilku vydá odesílateli.
Není-li možno obyčejnou zásilku dodat ani vrátit po uplynutí jednoho měsíce od podání, je podnik oprávněn poštovní zásilku prodat nebo zničit.
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.