Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič autobusu který vyjel z Dolní Poustevny dneska v 18:07 směr Varnsdorf projel zastávkou Vilémov u Šluknova kde jsem čekal s 13i lidmi kteří končili se mnou v práci. Po té mi volala přítelkyně, že o další tři zastávky nenabral ani jí u zastávky Mikulášovice-mikov. Tohoto řidiče neznám a jezdím tu po každé. Pan řidič autobusu zřejmě je buď noví na této trase, nebo nejevil zájem nekoho nabrat. A ještě troufalost, ze pro blikne dálkovými svetly zastávku
Prosím alespoň o zjištění proč tomu tak bylo.Dekuji
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.