Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsme před Vánocemi televizor Samsung UE55F6510 a jeho instalace proběhla až nyní a zjistili jsme, že polovina obrazovky je tmavší a druh světlejší. Prodejce nabízí příjem do reklamace, avšak zasláním do Bratislavy a to na naše náklady,což s pojištěním u takto velké televize je nemalá částka. Proč firma doménou cz a cz IČO má jedinou adresu na Slovensku ? Jak můžeme postupovat ?
děkuji Koněrza
Doprava hrazená prodejcem, tzn. vyzvednutí televizoru na naší adrese.
|
Tweet |
Společnost je zaregistrována na Slovensku. Vzhledem k tomu, že stránky jsou v českém jazyce, tudíž se spotřebitel může domáhat i ochrany spotřebitele dle českého práva. Pokud je uplatněna reklamace, má kupující dle § 598 nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací.
Vzhledem k tomu, že společnost sice není registrována v ČR, ale je v zemi EU, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.
Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o zahraniční právnickou osobu, která neprojevila zájem k řešení stížnosti, jsme nuceni případ uzavřít.