Společnost


Net Sales, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2219Reklamace TV Samsung

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 11 lety

Miloš Koněrza

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsme před Vánocemi televizor Samsung UE55F6510 a jeho instalace proběhla až nyní a zjistili jsme, že polovina obrazovky je tmavší a druh světlejší. Prodejce nabízí příjem do reklamace, avšak zasláním do Bratislavy a to na naše náklady,což s pojištěním u takto velké televize je nemalá částka. Proč firma doménou cz a cz IČO má jedinou adresu na Slovensku ? Jak můžeme postupovat ?
děkuji Koněrza


Požadované řešení

Doprava hrazená prodejcem, tzn. vyzvednutí televizoru na naší adrese.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2014 14:10, před 11 lety

Společnost je zaregistrována na Slovensku. Vzhledem k tomu, že stránky jsou v českém jazyce, tudíž se spotřebitel může domáhat i ochrany spotřebitele dle českého práva. Pokud je uplatněna reklamace, má kupující dle § 598 nárok na náhradu nákladů spojených s reklamací.
Vzhledem k tomu, že společnost sice není registrována v ČR, ale je v zemi EU, doporučujeme obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:40, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o zahraniční právnickou osobu, která neprojevila zájem k řešení stížnosti, jsme nuceni případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.