Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22190Zhaverande.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Stanislav Pauš

Znění stížnosti

Dobrý den, rád bych ukončil své členství v seznamce zhaverande.cz, kde jsem si zaplatil jedno měsíční členství a na profilu byl zhruba třikrát a zapomněl na to, že nějaký účet, ale logicky když jsem uhradil pouze měsíc na zkoušku počítal jsem s tím, že tím členství a "výhody placeného členství končí". Nyní jsem zjistil v emailu, že mi chodí emaily od zmíněných společností na vymáhání pohledávek a zadal si do googlu a našel stížnosti zde.

Službu jsem uhradil a po té absolutně nevyužíval tudíž nevidím důvod cokoliv hradit a kontakt pomocí emailu v cizím jazyce, který je jako spam není korektní komunikace pro sdělení nějakých informací. Bral jsem to na lehkou váhu s tím, že se ze mě někdo snaží vylákat podvodně peníze.

Rád bych vše zablokoval a zrušil. Dnes jsem psal email na inkasní společnost jaký tedy chtějí dluh a proč byl když jsem prošel dnes emaily 300eur a teď zase 56eur a že chci vše s nimi okamžitě ukončit a chci o tom potvrzení.

Dále jsem chtěl dle Vašich rad účet zrušit, přihlásil jsem se do profilu za pomoci obnovení hesla , které jsem samozřejmě již nevěděl a s účtem nejde nic dělat dokud neuhradím 8471kč.

Jak mám prosím postupovat nechci platit za něco co jsem nevyužíval a lze to doložit takové peníze. Z uvedení, že když si zaplatím členství na měsíc tak její mohu využívat měsíc chápu, že když o službu nemám zájem neobjednám si další členství a tím pádem ani není co platit.

Děkuji za radu.


Produkt

8447 kč , zhaverande.cz,


Požadované řešení

Chtěl bych potvrzení, že po mě již nic nechtějí a vše je ukončeno.

Jak prosím postupovat, jsem časově vytížený proto jsem výše uvedené zjistil až nyní kolem 12 večerní a proto se hned dotazuji na řešení, jelikož jsem o problému nevěděl a komunikace od společnosti zhaverande se mi jeví zcela nekorektní a podvodná už jen vzhled emailu a jaké si inkasoo , automaticky jsem myslel, že jde o podvod, jak se někdo snaží ze mě vytáhnout peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 07:33, před 7 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Tím se zabrání dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží. Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uschoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by spotřebitel chtěl podat na společnost nějakou stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Doporučujeme rovněž projít si infomateriál od Evropského spotřebitelského centra vydaný právě k těmto seznamkám: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 16:49, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.