Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V Pelhřimově pokaždé, když nakupuji v úseku masa uzeniny, vždy vidím jak některá prodavačka nebo prodavač obsluhoval u syrového masa, pak přejdou k uzeninám, salátům nebo sýrům a nevymění si gumové rukavice, což je z hlediska hygieny nepřípustné. Nejprve jsem požadovala u prodavačky výměnu rukavic a následně jsem si stěžovala u vedoucí pelhřimovského Kauflandu.
V pelhřimovském Kauflandu při obsluhování u syrového masa si prodávající nevymění rukavice a přejdou k obsluhování u uzenin, salátů a sýrů.
Vedoucí prodejny by měli pečlivě dozorovat z povzdálí a přísně tyto zaměstnance potrestat, podruhé už by si to nedovolili.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Děkuji dTestu za pomoc, chci věřit, že sama společnost v této prodejně zjedná nápravu a já tam budu nadále nakupovat a utrácet nemalé částky. S pozdravem Čermáková
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.