Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#22192Porušení hygieny v úseku masa uzenin

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Pavla Čermáková

Znění stížnosti

V Pelhřimově pokaždé, když nakupuji v úseku masa uzeniny, vždy vidím jak některá prodavačka nebo prodavač obsluhoval u syrového masa, pak přejdou k uzeninám, salátům nebo sýrům a nevymění si gumové rukavice, což je z hlediska hygieny nepřípustné. Nejprve jsem požadovala u prodavačky výměnu rukavic a následně jsem si stěžovala u vedoucí pelhřimovského Kauflandu.


Produkt

V pelhřimovském Kauflandu při obsluhování u syrového masa si prodávající nevymění rukavice a přejdou k obsluhování u uzenin, salátů a sýrů.


Požadované řešení

Vedoucí prodejny by měli pečlivě dozorovat z povzdálí a přísně tyto zaměstnance potrestat, podruhé už by si to nedovolili.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 09:09, před 7 lety

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2018 19:00, před 7 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 09:17, před 7 lety


Pavla Čermáková

Děkuji dTestu za pomoc, chci věřit, že sama společnost v této prodejně zjedná nápravu a já tam budu nadále nakupovat a utrácet nemalé částky. S pozdravem Čermáková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 11:41, před 7 lety

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.