Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Právě ke mě míří prostřednictvím České pošty balíček s chytrými hodinkami, které jsem si vůbec neobjednal. Teleskop jsem jim vrátil - viz předchozí stížnost a nyní mi bez mého vědomí zasílají zboží, aniž bych si jej objednal. Nekalé praktiky této firmy, pozor na ně.
S pozdravem
Pavel Bučil
Zajistit ukončení fungování této podvodné firmy. Na mou žádost, ať mi doloží mou objednávku nereagují. Opět se snaží jen vylákat peníze.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Zákazník si objednal tovar, konkrétne hovoriaceho škrečka, ktorý mu bol aj doručený. Keďže si hodinky neobjednal, nemohli mu byť ani zaslané.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.