Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Informace pro všechny.
Rovněž jsem se potýkal s ukončením premium účtu (placeného). Odeslané faxy byly nedoručitelné (číslo neexistuje). Nakonec jsem zaslal opakovaně e-mail na adresu support@datehelpdesk.com, kdy do přílohy jsem dal jednak jejich formulář "výpověď mého předplatného" a rovněž faxovou informaci o neexistenci faxového čísla +41(0)415087064. Zpět přišla automatická odpověď, že zaregistrovali požadavek a po několika dnech i odpověď "Obdrželi jsme vaši žádost o zrušení prémiové členství a provádí zrušení. vaše členství následně skončí ....."
Dejte to prosím na vědomí všem stěžujícím. třeba jim to pomůže.
Rada pro všechny
Prosím předat všem poškozeným (stěžujícím). Děkuji
|
Tweet |
Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).
Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.
Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com
Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.
Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.