Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22196Najdi-rande.online

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Libor Adam

Znění stížnosti

Informace pro všechny.

Rovněž jsem se potýkal s ukončením premium účtu (placeného). Odeslané faxy byly nedoručitelné (číslo neexistuje). Nakonec jsem zaslal opakovaně e-mail na adresu support@datehelpdesk.com, kdy do přílohy jsem dal jednak jejich formulář "výpověď mého předplatného" a rovněž faxovou informaci o neexistenci faxového čísla +41(0)415087064. Zpět přišla automatická odpověď, že zaregistrovali požadavek a po několika dnech i odpověď "Obdrželi jsme vaši žádost o zrušení prémiové členství a provádí zrušení. vaše členství následně skončí ....."
Dejte to prosím na vědomí všem stěžujícím. třeba jim to pomůže.


Produkt

Rada pro všechny


Požadované řešení

Prosím předat všem poškozeným (stěžujícím). Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2018 08:33, před 7 lety

Důležité je podat řádně výpověď a tím zabránit dalšímu automatickému prodloužení smlouvy. Obchodní podmínky společnosti totiž umožňují automatické prodloužení smlouvy na dobu určitou, a to pokud nebyla výpověď podána ve lhůtě nejméně 14 dnů před uplynutím doby členství - viz § 6 odst. 2 obchodních podmínek společnosti (dostupné zde: https://www.jenjednanoc.cz/terms).

Pokud by se společnost odvolávala na to, že nebyla výpověď podána faxem (jak předpokládají jejich obchodní podmínky), může spotřebitel argumentovat tím, že se jedná o nepřiměřené ujednání dle § 1815 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a proto se k němu nepřihlíží.

Výpověď doporučujeme zaslat na e-mail adresu poskytovatele: support@datehelpdesk.com

Pokud by společnost podala žalobu, musela by prokázat, že částky požaduje oprávněně. Pro tento případ doporučujeme, aby si spotřebitel uchoval doklad o tom, že výpověď zaslal.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2018 16:48, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.