Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 3.7.2012 jsem bohužel zakoupila prsten u společnosti Top Time, a.s. v Pardubicích za 1930 Kč. Jelikož je prsten poset jen mnoha kameny – sklíčky a byl koupen jako symbolika za státnice, nosila jsem prsten opravdu jen příležitostně. Avšak po asi 10ti vzetí z prstenu vypadalo několik sklíček. A proto jsem prsten 24.10.2012 reklamovala. Reklamace mi nebyla uznána, že jde o mechanické poškození. Upozorňuji, že kdyby došlo k mechanickému poškození, budou sklíčka roztříštěny, rozbity a ne upadnuty, tedy odlepeny, tedy lepidlo, které bylo použito, nedrží náležitě sklíčka v hmotě. Firma mi však prsten opravila se slovy, že mi reklamaci neuznává, ale kvůli dobrému jménu firmy mi sklíčka opraví. Nyní budou kamínky určitě držet, říkala jsem si. Omyl! Sklíčka opět padala. Prsten jsem reklamovala znovu a znovu pro stejnou chybu, pokaždé zamítnuto. Dle mého mínění tedy jde o neodstranitelnou vadu, která vznikla již při výrobě za použití špatného spojovacího materiálu. A to mi bylo potvrzeno i soudním znaleckým posudkem, který byl vypracován na tento prsten, kde je jasně řečeno, že prsten by neměl být osázen lepenými sklíčky, neboť i při normálním a opatrném používání nemohou sklíčka na prstenu držet a neměl by být vůbec prodáván. I přes soudní znalecký posudek reklamace opět neuznána! S právníkem zpracovávám odstoupení od kupní smlouvy a dávám firmu k soudu. Na tuto firmu tu byly podány již 2 stížnosti kvůli stejnému problému, a proto se přidávám k nim. Doufám, že se konečně domůžeme svého práva a že firma nebude stále jen spoléhat na to, že kvůli takovým malým částkám se nikdo soudit nebude, protože BUDE!
Ag 925-Rh prsten - Stříbrný prsten o ryzosti 0,925, šíře 10 mm osázen bílými lepenými sklíčky podlepeny lesklou folií, průměru asi 1,5 mm, které jsou nalepeny zvláštní umělou hmotou.
Vrácení peněz, jelikož opravy jsou viditelně k ničemu.
|
Tweet |
V případě, že je je reklamace zamítnuta a je takové zamítnutí řádně písemně odůvodněno, může si kupující nechat zpracovat znalecký posudek. V případě, že je v jeho prospěch, může vůči prodejci uplatnit i nárok na náhradu nákladů, které mu s pořizováním znaleckého posudku vznikly. Pokud prodejce nereaguje ani na znalecký posudek, bude nutné domáhat se nároků plynoucích z odpovědnosti za vady soudní cestou.
Spotřebitel nám sdělil, že po návštěvě provozovny s právníkem, mu byla ihned vrácena celá částka.