Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Třikrát jsem si podávala žádost na zákaznickou kartu. bohužel dnes mi přišlo je nám lito . Můžete mi to vysvětlit? Nedá se vám dovolat stojí mě to do dnešní doby cca 200kč . To mají být služby české pošty?
Potřebuji zákaznickou kartu. Veronika Blažejová 776561111 ČS. Exilu 548/1 Ostrava Poruba
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek Zákaznické karty České pošty, s.p. nemá žadatel na vystavení zákaznické karty právní nárok. Vydání zákaznické karty může být upraveno specifickými podmínkami v obchodních podmínkách. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.