Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#22200Nevydání zázaznické karty po třetí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

56 minut 37 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Veronika Blažejová

Znění stížnosti

Třikrát jsem si podávala žádost na zákaznickou kartu. bohužel dnes mi přišlo je nám lito . Můžete mi to vysvětlit? Nedá se vám dovolat stojí mě to do dnešní doby cca 200kč . To mají být služby české pošty?


Požadované řešení

Potřebuji zákaznickou kartu. Veronika Blažejová 776561111 ČS. Exilu 548/1 Ostrava Poruba


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 12:06, před 7 lety

Dle obchodních podmínek Zákaznické karty České pošty, s.p. nemá žadatel na vystavení zákaznické karty právní nárok. Vydání zákaznické karty může být upraveno specifickými podmínkami v obchodních podmínkách. Ty by ale měly být jednoznačné a platit pro všechny zákazníky stejně.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.