Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dcera reagovala na nabídku Best Fashion+ na facebooku (FB). V písemné komunikaci na FB ji byla potvrzena ojednávka zimní bundy.
Bohužel zaplatila předem 1 100 Kč 17.12.2013 na č.účtu 2327033073/0800.Po urgencích byla ujišťována o dodávce. 31.1.2014 jsem přes FB kontaktovala firmu sama(jméno majitele, adresa, IČ není uvedena),žádala jsem informace na mail. Byla jsem oslovena na FB,abych upřesnila popis bundy a dle obrázku potvrdila o jakou konkrétně zimní bundu se jedná. To jsem učinila.Po týdnu jsem napsala, že odstupuji od smlouvy díky neplnění smluvních podmínek (dodání zboží do 15-30 pracovních dnů) a žádám zaslání částky 1 100 Kč na č. účtu xxx. Dosud žádná odezva.
Stránky této společnosti byly jednou zrušeny, stížnosti zákaznic jsou pravidelně mazány
Nedodané zboží
Vrátit 1 100 Kč
|
Tweet |
V případě, že prodejce na základě uzavřené smlouvy neplnil, byla spotřebitelka oprávněna dle § 517 občanského zákoníku od smlouvy odstoupit. Dle nám dostupných informací není společnost zaregistrována v České republice, nejspíše v Itálii. Z těchto důvodů doporučujeme kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, díky vašemu sdělení a doporučení, které jsem v odkazu na vaše webové stránky majiteli odeslala, dnes Best Fashion+ po 14 dnech po podání stížnosti částku 1100 Kč uhradil. Nebýt vás, peníze bychom těžko zpět získali. Děkuji Věra Miškovská