Společnost


www.hank-carl.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22213Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Bohumila Holeňová

Znění stížnosti

Dne 1. února 2018 jsem si v e-shopu http://www.hank-carl.cz/ objednala trekové boty, platba kartou (zboží+balné+dopravné)proběhla úspěšně, potvrzení o úspěšné transakci se objevilo na mém zákaznickém účtu na stránkách e-shopu. Z mého účtu v bance ovšem odešla částka o 200 Kč vyšší, napsala jsem obchodníkovi e-shopu přes kontaktní formulář na stránkách e-shopu dotaz, proč je částka vyšší, ale odpovědi se mi nedostalo. Po prozkoumání poplatků své banky jsem usoudila, že částka navýšení odpovídá poplatku za transakci do zahraniční banky. Průběh objednávky, potvrzení o provedené transakci i potvrzení banky o proběhlé platbě jsem si kopírovala a ukládala, svůj zákaznický účet v e-shopu jsem pravidelně sledovala, žádné změny nehlásil, až po měsíci od objednání se na stránce mého účtu objevila informace, transakce nebyla ověřena a neproběhla. Další den mi pošta doručila oznámení o uložení obyčejné zásilky. V malém balíčku od neznámého odesílatele o váze 0,02 kg byly pánské sluneční brýle, žádná informace k zásilce ani objednací, natož záruční list. Na zadní straně krabičky jsem z čínsko-anglického popisu obsahu zásilky vyrozuměla, že zásilka obsahuje boty v ceně 8 dolarů. Na můj promptní dotaz opět skrze kontaktní formulář na stránkách e-shopu nikdo neodpověděl. Domnívám se tedy, že jde o podvodný e-shop.


Produkt

trekové boty Garmont Dragontail LT GTX W, velikost 40.


Požadované řešení

Buď dodat objednané zaplacené boty, nebo vrátit peníze - včetně poplatku za platbu do zahraniční banky (o kterém není zákazník předem informován).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 07:53, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:55, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.