Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, prisla mi dnes sms, ze mi balik bude dorucen mezi 14,05 az 16,05, volala jsem dopoledne na dane cislo s tim, ze budu az ten pozdejsi cas, jestli je to mozne? Kuryr Stanek, pry, ze ano...a od te doby nic, ani telefon, sms, balik nikde...mate stejne sluzby jako Ceska posta, tedy baliky nedorucujete, proc posilate sms, kdyz jsem cekala od 15 hodin a nic, je vice nez 17 a balik nikde, telefon nikdo nebere.
Balik 01087535297
Ocekavala bych, ze mi nekdo zavola nebo posle sms a ne ze cekam od 15 hodin na balik a v dany cas, 16, 05 nic, telefon kuryr nebere...a nevim nic, zadna omluva. Horsi nez Ceska posta.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.