Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#22223Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 7 lety

Tereza Hlavaničová

Znění stížnosti

Několikrát jsme s mamkou rikali ze uz nic nechceme a vy jste posílali dal teď když uz to zenete k soudu tak se s vámi mamka domluvila na ze to teda zaplati a vy se na to vykaslete a date to advokatovi je tohle normalni


Produkt

Prášky na klouby


Požadované řešení

Stáhnout to od advokatu s vami není vůbec žádná domluva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2018 07:36, před 7 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 10:43, před 7 lety

Dobrý den,

prosíme o zaslání zákaznického čísla Vaší maminky nebo alespoň adresy, abychom se mohli na případ podívat.

Děkujeme za spolupráci.

S pzdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 11:36, před 7 lety


Tereza Hlavaničová

Posílám zákaznické cislo 7832345

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 12:01, před 7 lety

Vážená paní Hlavaničová,

na zákaznickém čísle 7832345, které zasíláte, není evidován žádný kontakt. Píšete, že jste několikrát říkali, že již nechcete odebírat, jakým způsobem, jste zasílání rušili?

Zrušit můžete několika způsoby, telefonicky, emailem, na chatu na našich webových stránkách či je možné zaslat dopis. Domluva s námi určitě je, ale je potřeba nás kontaktovat na naše zákaznické oddělení, což jste neudělaly.

Vrátily se nám dvě zásilky a to s VS 7832345002 a 7832345003. Další zásilky s VS 7832345001, 7832345004 a 7832345005 nebyly ani vráceny a ani uhrazeny, z toho důvodu bylo odesláno 5 upomínek, na které nebylo reagováno. Proto byla celá situace postoupena inkasní agentuře. Opět nevíme s kým se maminka domlouvala na tom, že uhradí dluh, na její zákaznické kartě není žádný záznam.

Nyní je potřeba celou situaci řešit již s inkasní agenturou.

Děkujeme za pochopení.

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:19, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:56, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.