Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v pondělí jsem dostala mail od České pošty, že mi bude následující den, tj. 13.3.208 doručova zásilku, kterou jsem si objednala . Dne 13.3. 2018 NIC nepřišlo, chci se zeptat, kdo mi bude refundovat čas ztrávený čekáním na nedoručenou zásilku? Nechápu toto jednání pošty. Služby máte nejdražší, bohužel nešla využít jiná služba doručení PPL, GDL atd., kde nikdy žádný problém nemám. Zasílám text mailu a doufám, že své pracovníky poučíte o tom, že mají posílat pravdivé informace, jinak budeme my zákazníci požadovat refundaci mzdy za zbytečný den dovolené, který si musíme vzít na vaše služby. Také nechápu časové rozpětí doručení a proč nemůže být uveden telefon na řidiče, se kterým se dá domluvit tak jako to dělají jiné společnosti. Pokud můžu Vašich služeb nevyužívám, stojí to čas, peníze a nervy.
Hana Brixová
Vážený zákazníku,
dne 12.3.2018 jsme převzali do přepravy zásilku Balík Do ruky od odesílatele www.elektrooralek.cz s podacím číslem DR8277366417M.
Předpokládaný termín doručení Vaši zásilky je dne 13.3.2018 na adresu Pražská 1376/28, 25001 Brandýs nad Labem.
Přejetehttps://www.vasestiznosti.cz/# si změnit místo nebo termín doručení Vaší zásilky? Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.
Pohyb svého balíku můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.
Zde naleznete dodatečné informace o elektronickém avizování balíkových zásilek.
Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.
S přáním příjemného dne
Vaše Česká pošta
Tato zpráva byla automaticky vygenerována systémem České pošty, na tuto zprávu neodpovídejte.
Doručení zásilly
Bylo by dobré dávat pravdivé informace a řidiči by mohli uvádět telefon, kde by si případně zákazník s nimi domluvil přesnější čas než je Většinou Vámi udané 10ti hodinové rozpětí doručení zásilky. Dělají to tak jiné společnosti a problém to vůbec není.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman