Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
11.3.2018 jsem zakoupil přes eshop zboží Microsoft Xbox One S 500GB v tzv. Víkendománii. Dle reklamy na FB (https://www.facebook.com/mallcz/photos/a.137421221784.105214.116282456784/10155622514556785/?type=3&theater), v televizi i na eshopu MALL měl být k zásilce druhý ovladač.
Při doručení 12.3.2018 jsem obdržel zásilku na prodejně (kde je nutná platba před tím než vám vůbec zásilku ukážou) a ovladač zde nebyl. Na prodejně mi bylo řečeno, že se jednalo o technickou chybu a bylo to z eshopu odstraněno.
Informace o akci byla uvedena na webu od soboty do neděle v noci.
Na Callcentru slíbili vyřízení do 24 hodin (nestalo se), prodejna odvolala svou pomoc, že to řeší callcentrum.
Na Facebooku uvedli, že došly skladové zásoby (potom ale zboží nemělo být k prodeji, dnešní eshopy si skladové zásoby jistě umí hlídat).
Na stránkách produktu v diskusi (https://www.mall.cz/herni-konzole-xbox-one/microsoft-xbox-one-s-500gb-assassins-creed-origins-1087293?utm_time=4D&utm_cat=other&utm_TYPE=photo&utm_source=facebook.com&utm_medium=post&utm_campaign=FB_vikendomanie-photo&utm_content=43167-vikendomanie-xbox) je uvedeno, že Callcentrum ovladač pošle.
Žádného řešení kromě "mrzí nás to" se nestalo.
Takto postižených zákazníků je více - jsou v diskusi na stránkách MALL i na stránkách FB zde uvedených.
Microsoft Xbox One S 500GB + Assassin's Creed Origins
Jediným akceptovatelným řešením je zaslání ovladače, který byl součástí reklamní akce a to na prodejnu, kde jsem si zboží vyzvedl. Sleva na další nákup nebo odkoupení není akceptovatelná, protože se cena výrobku nyní zvýšila a především mám na kompletní obsah nárok.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamě ( Xbox One S 500GB za akční cenu, navíc k němu dostanete jako dárek Assassin's Creed Origins a zdarma vám k němu přidáme druhý ovladač) je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklama obsahovala tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážený pane Matesi,
v rámci Vaší stížnosti Vám již byl dnešním dnem odeslán informační email, kde jsou uvedeny informace k řešení dané reklamace.
Je nám líto, že k tomuto pochybení došlo a bylo zajištěno doposlání chybějícího avizovaného komponentu v rámci prodávajícího zboží.
Zásilku, kterou Vám bude doručovat Česká pošta, byste měl v následujících dnech obdržet na své adrese.
Pevně věřím, že bude již vše v pořádku a ještě jednou, prosím, přijměte naši omluvu za vzniklé nedorozumění.
V případě dotazů se na mne můžete obrátit zpětně v rámci emailové komunikace.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Veskere dokumenty k zasilce i potvrzeni na Messenger dorazily. Dekuji za reseni, ktere CC ani prodejna nedokazali.