Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od teto společnosti Upc jsem měl jejích setobox a internet kde mi byla garantována rychlost 60 ale nikdy to tak nešlo a proto že stále navyšovali cenu od te puvodni a tak jsem od ních odešel k jine kde je vše v pořádku .Ale oni po mě chtějí abych jim že jsem neposlal do 7 dnu jejích věci 1019 kč ale že jsem musel to poslat poštou a pojistit jich nezajímá a taky my poštovné nechtějí vrátit a hned na mě posila ji ikasníservis a to v roce 2013 před vanocemí
je to že jsem nebyl spokojeny ze službou a taky proč bych měl doplácet za nekvalitní servis a službu
|
Tweet |
V případě, že je ujednáno, že je povinností zákazníka přístroj vrátit, mělo by se tak stát. Ovšem smluvní pokuta sjednaná za včasné nevrácení tohoto zařízení v obchodních podmínkách společnosti je dle nálezu Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 neplatná. Inkasní servis není soudní orgán ani orgán, který by mohl vykonávat exekuční tituly. Společnost by v tomto případě musela dát zákazníka k soudu, kde by byl brán v úvahu i výše zmíněný nález.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Doposud neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: