Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22240Nedodržení smluvního závazku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2018, před 7 lety

Eva Hriňová

Znění stížnosti

V sobotu 24.2. jsme si na stránkách Eximtours s přítelem objednali zájezd na týden do Egypta mimo sezónu za 5090Kč na osobu. Během pár hodin nám volali zpět zda máme stále zájem a mohou nám poslat smlouvy. Smlouvy poslali včetně odkazu na zaplacení zálohy za zájezd - v neděli jsme zálohu zaplatili a smlouvy poslali podepsané zpět. Opět nám přišlo písemné potvrzení že je přijali a vše je v pořádku.
V pondělí nám písemně oznámili, že měli v systému chybu a cena neplatí. A že máme možnost si objednat zájezd za novou cenu 12 790 na osobu - takže dva bychom zaplatili o 15 400 více.
V termínu od 16.10. prodávali také další zájezd do stejného hotelu a to na 15 dní za 7490 takže cena 5090 za týden nám přišla adekvátní (naposledy jsme byly v Egyptě za 7000 na osobu a na internetu se objevují nabídky kolem 6000 tisíc což byla tato bez slevy za dvoulůžkový pokoj také).
Když jsme se ohradil,i že nám několikrát vše potvrdili a dokonce s námi uzavřeli smlouvu, stále trvali na tom že je neplatná a po několikadenní komunikaci nám napsali že nám buď zašlou zpět zálohu nebo vystaví novou smlouvu kde bude jejich nová cena a že nám mohou nabídnout slevu 1000kč na osobu na další zakoupený zájezd. Jelikož jsme se vyjádřili, že trváme na smlouvě původní, bez jediného upozornění nám poslali zpět zálohu a dále již nekomunikovali.

Netušili jsme že by si největší česká CK dovolila takovéto jednání, telefonicky i písemně nám potvrdili zájezd za tuto cenu, poslali smlouvu a poté co jsme všechny podmínky splnili ji prohlásí za neplatnou.
Mohu Vám zaslat komunikaci s eximem, smlouvu k zájezdu a printscreen z mobilu (posílali jsme sestřenici, jestli nechce jet v tenhle termín s námi) kde jsou vidět ceny. Ceny byly shodné pro odlet z Prahy a pod tím pro odlet z Brna. Bohužel další doklad o této internetové nabídce nemáme, netušili jsme že bude potřeba..
Dále mohu přiložit i nabídky které jsme v minulosti zvažovali a byly za obdobnou cenu.

S pozdravem,

Eva Hriňová


Produkt

Zájezd do Egypta mimo sezónu v datu 16-23.10.2018, all inclusive, hotel Caesar Palace


Požadované řešení

Byli bychom rádi, kdyby CK dodržela své závazky vyplývající ze smlouvy. Splnili jsme veškeré podmínky které CK stanovila (pokytnutí všech údajů včetně čísla pasu, uzavření smlouvy jejím podpisem, zaplacení rezervační zálohy) a proto trváme na tom, aby podmínky dodržela také CK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 09:57, před 7 lety

Při posouzení závaznosti nabídky ze zapotřebí zohlednit především to, zdali mohla být cená reálná a zda může spotřebitelka v souvislosti s tím prokázat dobrou víru ohledně toho, že CK chtěla skutečně zájezd za inzerovanou cenu poskytnout. Tuto okolnost je zapotřebí posoudit z toho, jak se nabídka spotřebiteli v daném momentu jevila. Byla např. uvedena v souvislosti dalšími slevami na portálu či v nějakém specifickém období (nabízení zájezdů first minute či last minute)? Spotřebitelka by měla být schopná prokázat, že se na základě dostupných informací a okolností oprávněně domnívala, že se nejedná o omyl a že cestovní kancelář „myslí nabídku vážně“.

Telofonické a písemné potvrzení zájezdu by nasvědčovalo skutečnosti, že CK měla skutečně v úmyslu zájezd za inzerovanou cenu nabídnout.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2018 22:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.