Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
hradím měsíčně paušální platbu složenkou ve výši 528 Kč na tel. číslo 604 934 121. Dnešního dne jsem jedenkrát já a jedenkrát manželka volali 4603, za účelem urgence složenky. Jedenkrát mě odkázal nějaký asistent na internet, že bych dlouho čekal na operátora a jednou manželce řekla operátorka, že pošle na manželčin mobil 604 14 85 11 podklady, aby mohla zaplatit platbu prostřednictvím internetového bankovnictví. To bylo dnes ve 12:42 hodin, ale doposud, tedy do doby kdy tohle píšu žádná SMS obsahující informace k platbě od T-Mobile nedošla, přitom operátorka tvrdila - a vy hovory nahráváte, že podklady už na manželčino telefonní číslo 604 14 85 11 zaslala, když manželka chtěla uvést e-mailovou adresu.
Co mě však vadí je, že nakonec musím platbu vyřídit na prodejně v Brně, prý nejde zaslat náhradní složenku, přitom v evidenci operátorky bylo uvedeno, že složenka nebyla doručena. Já mám smluvní vztah s vámi a opravdu mě nezajímá proč doručovatel složenku nedoručil, když splňujeme základní podmínky, tedy označení domu s umístěnou poštovní schránkou.
Prosím o okamžitou nápravu, zaslání podkladů pro platbu alespoň SMS, odmítám hradit 100 Kč na prodejně za váš nedostatek.
S pozdravem
Miroslav Kladivo, nar. 19.10.1951, trvalý pobyt Lipůvka 24
Požaduji zaslat složenku na platbu, případně zaslat na telefonní číslo 604 14 85 11 manželky Hany Kladivové nebo na moje telefonní číslo 604 934 121 podklady k uhrazení platby, když jste nezajistili doručení složenky.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovaný poplatek, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.