Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#22248Pátá reklamace mobilu během 13.měsíců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2018, před 7 lety

Ladislav Novák

Znění stížnosti

Dne 17.2.2017 jsem přes e-shop T-Mob. zakoupil mob.tel. Sony Xperia XA. 22.2.17 přestal detekovat sim kartu. V servisu provedli pouze restart atd., neuznaná reklamace, závada se neprojevila. Při převzetí jsem tel.vyzkoušel, nefungoval a jel znovu na servis. Poté se už závada projevila a pak ještě 3x v průběhu loň. roku, dokud nevyměnily zákl. desku. Poté začal šlapat bez problémů. Do začátku tohoto týdne, cca. 12.3.18, kdy se začaly odlepovat záda tel. Jsem přesvědčen, a prodejce T-Mob.,který mě obsluhoval p.Matěj Čech to potvrdil, že to je tím množstvím oprav.
Při vyplňování posledního Reklamačního protokolu jsem p. Čecha několikrát vyzýval, 3x určitě, ať tam uvede, že až se to vrátí z reklamace, budu chtít odstoupit od smlouvy. Pod různými záminkami odmítal, že nemůže, např. že to je jiná závada.
Telefon mám 13.měsíců a nyní je na páté reklamaci. Reklamace probíhá v OC FORUM Liberec, ve značkové prodejně T-Mob.


Produkt

Sony Xperia XA, imei 358125078641142


Požadované řešení

Zboží mám na splátky a stále splácím. Jedná se na 99% o vadný kus. Po tolika reklamacích budu požadovat vrácení peněz, příp. jiný telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 10:23, před 7 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

Žádal-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Jelikož je naše služba založena na principu oboustranné dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.