Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.10.2012 jsem zakoupil tenisky Reebook ZIG FLY v prodejně D Sport na Poštovní ulici v Ostravě. Používal jsem je pruběžně během léta 2013, nemám jen jedny tenisky. Na obou teniskách mi u maličku praskl svršek, který je ze síťoviny.Žiju mimo ČR a tak jsem tenisky reklamoval až letos v lednu. Nebylo kdy přijet hned loni na konci léta kdy se vada projevila. Provedl jsem reklamaci dne 28.1. 2014. Neuznali ji s čímž nejsem spokojen. Volal jsem do prodejny abych zjistil stav reklamace. Nemohu souhlasit s jejich tvrzením, že se jedná o běžné opotřebení.
REEBOOK PREMIER ZIG FLY J22843 UK11
Rád bych dostal vrácení peněz nebo výměnu zboží.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, je povinností prodejce písemně zamítnutí odůvodnit. Pokud kupující nesouhlasí s vyjádřením prodejce, může jej rozporovat, nejlépe prostřednictvím znaleckého posudku. V případě, že by byl vyhotovený znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může kupující žádat krom řádného vyřízení reklamace i proplacení znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Společnost Dual Sport Pro s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.