Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
Začínám být s Vámi značně nespokojená,
když se k Vám potřebuji dovolat,není nikdo k dispozici!
Změnila jsem si u Vás trvalou adresu a přesto,že mám elektronické
vyúčtování už několik let,přišlo mi tištěné vyúčtování na starou adresu!!!!Na co tu adresu u Vás měnim?Jsem u Vás několik let a místo
abych platila míň,platim čím dál víc.Změníte mi tarif aniž by ste mi o tom dali vědět!!!!!!Prý nebyla prodloužena smlouva,kdyby mi o tom dal někdo vědět,tak si jí prodloužím,jako už jsem to udělala nekolikrát!!!!!!Hodně dlouho budu přemýšlet zda u Vás zůstat.
Hezký večer
To musíte snad sami vědět nejlíp ne?
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 63 odst. 10 zákona č. 127/2005 Sb. (dále jen "ZEK"), o elektronických komunikacích se to má s prodlužováním smluv následovně:
"Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující veřejnou komunikační síť je povinen informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy sjednané na dobu určitou, o blížícím se ukončení smlouvy a o možnostech jejího prodloužení. Pokud účastník neudělí svůj prokazatelný souhlas s prodloužením smlouvy na dobu určitou, přechází smlouva ve smlouvu na dobu neurčitou." To znamená, že bez výslovného souhlasu spotřebitele s obnovou závazku přechází smlouva uplynutím dosavadního závazku na variantu bez závazku, která může i dražší.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti (fakturace zasílána na chybnou adresu), měla by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.