Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den dne2.11.2017 jsem zaplatila 149 korun za zkusebni premium ucet neznamce be2.Nikdy jsem to nevyuzila a ted mi strhli 4.3 2247 kc aniz by dali vedet,ze tak velka castka bude strzena.Az banka me upozornila,ze tato castka mi byla strzena uz v prosinci.Tohle mi nejak uniklo jinak bych to resila uz tehdy.A az ted jsem koukla do vseobecnych podminek a narokuji si na automaticke prodlouzeni a je zvlastni,ze na takovou castku nepotrebuji odsouhlaseni platby.Moje banka to s nima resi a vratili mi prozatim penize za ty 2 platby 2247.Ale be2 mi napsalo ze to chcou zaplatit znovu.Protoze banka jim to strhla.Ale nemam na to penize a ani nechci platit za neco aniz by cloveka upozornili na takove platby.Vypoved jsem poslala emailem a zadna odpoved mi neprisla.Maji klienta upozornit na takove platby. dekuji Cermakova Nikol
Okamzite zruseni premium ucet,smazat profil nedostanu se tam,a zadne dalsi narokovani platby ze strany be2
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Oddělení pohledávek be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Ve vseobecnych podminkach je uvedeno,ze zakaznika budete informovat o dalsi platbach.ale ja jsem nic nedostala takze jste vy porusili vseobecne podminky tak nevidim duvod proc bych Vam mela posilat nejake penize kdyz vy jste to porusili a neposlali upozorneni na tak velkou platbu
Platební stránka sice obsahuje informaci o automatické prolongaci, avšak dle našeho názoru nedostatečným způsobem. Je zarážející, že ostatní text je uveden černou barvou, která v kombinaci se světlým podkladem umožňuje jednoduché přečtení, zatímco poučení o automatické prolongaci je uvedeno šedým písmem na šedém podkladu, takže je o poznání méně čitelné a přehlédnutelné. Závazně posoudit, zdali je poučení poskytnuté takovou formou dostatečné však přísluší jedině soudu.
Jestliže dle obchodních podmínek má proběhnout před další platbou informace ze strany společnosti, potom lze ze strany spotřebitelky namítat, že se tak nestalo, takže nemohla řádně a včas dle obchodních podmínek smlouvu ukončit.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
V souvislosti s realizací prodloužení svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek be2, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.be2.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,
děkujeme Vám.
Tak to tezko vy se jenom vymlouvate.Nic mi neprislo tak nevidim duvod proc Vam platit.jste jenom podvodnici a zadam vas aby jste po me nevyzadovali zadne penize.ted to s vani resi i moje banka.Dyt se podivejte na ty stiznosti co mate neni snad klient vo by s vami nevedl zadny spor.Takze prosim aby jste po me nechteli vratit castku kterou vam banka jakoby vzala a vratila mi to na ucet
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
V zájmu přeposlání potvrzení o realizaci úhrady prosím kontaktujte Oddělení pohledávek be2 (toto nelze - s ohledem na ochranu osobních údajů - uvést na veřejně přístupné stránce).
A nejde se domluvit na kompromisu.Nechci platit celou castku kdyz jsem o tom vubec nevedela,ze se neco ma vubec platit.Ten email jsem nikdy nevyuzivala
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Neprisel mi zadny email tedka od vas
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
Viz prosím email odeslaný z adresy ''zakaznickyservis@be2.cz'' na adresu ''eurestassa@post.cz'', k včerejšímu dni, tj. 20.03.2018 ve 12:37 hodin,
děkujeme Vám.
Ja de tam nedostanu na ten email nejde mi to uz od zalozeni
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
poskytněte nám tedy prosím emailovou adresu, na které Vás lze kontaktovat (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘),
velice Vám děkujeme.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Porad cekam na vyjadreni banky e oni se jeste neozvali tak zatim nevim
Stížnost tedy přeřazujeme zpět na spotřebitelku a žádáme ji, aby se vyjádřila, jakmile k tomu bude mít dostatek informací.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Seznamka nereagovala s moji bankou tak.penize co mi banka vratila tak nechcou zpatky.Bylo to ukoncene aspon doufam.Ze seznamka zas neco nebude chtit.ale mam to v emailu ze zo je ukoncene pres banku
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Ja nic nedluzim vypoved byla dana v breznu a platbu jste si strhli zacatkem brezna a mam to ve vypisu a v emailu takze mam cisty stit.Nic Vam nedluzim.A banka to ukoncila nereagovali jste takze ja Vam nic nedluzim
Pozornosti spotřebitelky doporučujeme přehlednou příručku, kterou vydalo Evropské spotřebitelské centrum - viz https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: OGO4AB17
Dobrý den.
Reagovali jsme zde, prostřednictvím Zákaznického centra be2, i prostřednictvím Oddělení pohledávek be2.
Platba stžená v březnu byla stržená zpět na Váš účet - viz prosím výše uvedená komunikace z naší strany,
děkujeme Vám.
To ano ale tohle bylo reseno z bankou a s tou jste nereagovali takze.Porad jenom vyhrozujete exekuci js Vas taky muzu zalovat.Tohle nema cenu s Vama se neda skusne domluvit
Jestliže spotřebitelka neplánuje stížnost dále řešit prostřednictvím portálu VašeStížnosti.cz, navrhujeme její uzavření. Za tím účelem na spotřebitelku stížnost přeřazujeme.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.