Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ihned po odečtení první částky 2 247 Kč, jsem byla překvapena asi jako všichni uživatelé seznamky Be2 nebo Academic singles, ihned jsem dne 17.12.2017 poslala dle instrukcí v obchodních podmínkách odstoupení od smlouvy na uvedenou adresu v Lucembursku, dopis zpátky nepřišel, proto jsem předpokládala že je doručen a tato nepříjemná zkušenost je vyřízená. K mému velkému překvapení jsem zjistila, že dne 20.2.2018 mi byla z mého účtu strhnutá další částka 2 247 Kč, napsala jsem tedy e-mail na zakaznickyservis@academic-singles.cz s kopií podacího lístku a také informaci, že dopis se zpět nevrátil (byl jim tedy doručen), společnost znovu k mému obrovskému překvapení (tentokrát příjemnému) odpověděla, že překontrolovali můj účet, je jim líto že dopis neobdrželi a poslední poplatek vrátí na můj účet, chtěli jen abych po bance nežádala chargeback. Potvrdila jsem jim zpětně v e-mailu, že chargeback požadovat nebudu a kdy mohu očekávat zrušení účtu a vrácení mých peněz, tak se stalo 2.3, od té doby jsem na uvedený e-mail poslala celkem 8 e-mailů, kdy mi pošlou tedy peníze a kdy zruší tento účet a ze strany agentury? Nic víc než velká IGNORACE. Peníze nemám, účet je stále premium. Nevím jak toto členství zrušit nebo kolik dopisů na mé náklady tam musím poslat? A potom mám doufat, že už to zruší? Mám teď snad znovu očekávat, strhnutí dalšího poplatku, i když tuto záležitost od prosince usilovně řeším?
Seznamka
Vrácení posledního poplatku 2 247 Kč a zrušení členství, tak jak společnost slíbila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či prostřednictvím pošty, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, fax či doklad o odeslání dopisu, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: I5TAPO88
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Musím vřele poděkovat všem, kteří se podílejí na chodu této stránky, ráno kolem 8 hodiny jsem stížnost podala a nyní ve dvě hodiny došel e-mail od společnosti Be2, že už mi peníze poslali a VIP členství zrušili. Po 2 týdnech ignorace, konečně řešení! Teď jen doufám, že peníze konečně dojdou, členství se zruší a tato situace bude konečně uzavřena. Ještě jednou moc děkuji! :)