Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22257Žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Klára Koláčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

cca 13.1.2018, jsme se s kamarádkou přihlásily na seznamku be2. Jelikož při registraci nebylo možné nic provádět rozhodli jsme se zaplatit poplatek cca 150 kč z mé karty skrz větší prostředky aby jsme mohly seznamku projet.
Po chvíli nás to přestalo bavit já se odhlásila a od té doby už se tam nepříhlásila. Ne že by jsem nechtěla, ale nešlo to. Na email mi nedošel ani registrační email a ani žadný jiný email. Psala jsem i na zákaznický servis kde mi byl odeslán jediný email a další rady už mi bohužel nepřišly.
Nejhorší je, že mi dnes byly strhnuty 2247 kč a já nevím jak mám dále pokračovat když já k*áva se tam nemůžu ani dostat a po těch měsících už si ani nic nepamatuji.
Jsem moc nahraná nebo se s tím dá nějak pracovat ?


Požadované řešení

Rada jestli je možné z nich vymámit mé přihlašovací údaje.
Jde dohledat přes kartu moje přihlašovací údaje.
Jde zrušit členství bez přihlašovacích údajů aby se mi už další peníze nestrhly ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 09:37, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není však výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti placené služby využívat.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 17:32, před 7 lety

Dobrý den.

V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla realizovaná platba, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.3.2018 16:08, před 7 lety


Klára Koláčková

Dobrý den,

nejsem si jistá jak teď dále pokračovat a jestli jsem to pochopila dobře.

Jakou formou to mám zaslat třeba formou screenu mého účtu, nebo ručně mohu vypsat údaje ?

A mám sama email zaslat nebo opět mohu přes Vás informace zaslat ?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2018 16:27, před 7 lety

Jestliže spotřebitelka nemohla službu ani využívat, a to i přes to, že se pokoušela společnost na dostupné e-mailové adrese kontaktovat, potom lze konstatovat, že společnost nesplnila svou část smlouvy, takže smlouvu porušila sama a nenáleží jí nárok na uhrazení ceny za služby.

Případný screen či jinou přílohu (kde rozhodně doporučujeme anonymizovat údaje, které není nezbytné druhé straně sdělit) může spotřebitelka přiložit ke svému vyjádření zde, jakmile na ni stížnost bude přeřazena.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 12:43, před 7 lety

Dobrý den.

Potřebné potvrzení nebylo doposud přijaté.

Jakmile jej odešlete, uveďte zde prosím číslo Ticketu, abychom Váš email byli schopni dohledat,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2018 10:55, před 7 lety


Klára Koláčková

Dobrý den,
zasílám informace k první platbě.

Zároveň chci požádat po dohledání mého profilu na stránkách be2 o okamžité zrušení jak mého premium účtu tak i o celkové smazání profilu.

Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 11:33, před 7 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2018 10:13, před 7 lety

Dobrý den.

Uveďte prosím také jméno majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná (na adresu našeho Zákaznického centra: zakaznickyservis@be2.cz).

Jakmile jej odešlete, uveďte zde prosím číslo Ticketu, abychom Váš email byli schopni dohledat,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2018 10:49, před 7 lety


Klára Koláčková

Dobrý den,

Ticket#2018031510007417

Jméno: Klára Koláčková

emailem kterým jsem Vás kontaktovala, podle Vás ve Vaší databázi neexistuje.

Proto podle platby a jména tedy žádám o uvedení emailu a profilu na kterém je tento účet a platba evidovaná.

Není možné aby to nešlo.


Další otázka mě vede k tomu, že podle Vašich podmínek lze ukončit premium účet 4 dny před prodloužením dalšího období.
Jelikož platba proběhla 5.2.2018 jak je tedy možné, že peníze za prodloužení mi byly zablokovány 15.3.2018 a strženy už 19.3.2018 když ještě podle Vás 31.3.2018 bych mohla svůj premium účet zrušit protože 3 měsíce budou až 5.3.2018

Děkuji za vysvětlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2018 14:51, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2018 09:58, před 7 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující doplnění stížnosti:

Dobrý den,

už jednou jsem v této věci s Vámi jednala a byla jsem spokojená s jednáním z Vaší strany. Bohužel Be2 zde přestal odpovídat a má následná reakce nebyla možná.
Včera jsem zaslala písemnou a podepsanou výpověď na email: zakaznickyservis@be2.cz
Odpověď zatím žádná a proto se opět obracím na Vás s pomocí ohledně komunikace.
Vzhledem k tomu, že zjištění mého profilu aby jsem vůbec mohla výpověď dát trvala měsíc mám strach, že se mi peníze opět strhnou a to podruhé.Proto spěchám na kladné vyřízení.
Už jsem byla i na konzultaci s právníkem takže pokud Be2 nebude komunikovat nebo nebude včasně reagovat a výpověď nepřijme jsme ochotni podstoupit na právní kroky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.5.2018 15:39, před 7 lety

ID: WBIPIF93


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 02/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.5.2018 17:32, před 7 lety


Klára Koláčková

Mockrát děkuji DTestu.
Záležitost beru jako uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.