Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2226Smlouva o poskytování zvýhodněných podmínek dle paragr. 63 zákona č.127/2005 Sb.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2014, před 11 lety

Karel Paleček

Znění stížnosti

Ve smlouvě se mimo jiné uvádí:
zákazník se zavazuje, že rozsah jím užívaných služeb na příslušném čísle neklesne pod dohodnuté minimální měsíční plnění (jak je definována v Podmdínkách), které je cenou sjednanou za Služby (dále jen MSL).Tento závazek trvá i v případě omezení či přerušení poskytování Služeb u důvodu na straně zákazníka (zejména z důvodu neuhrazení vyúčtování ve lhůtě splatnosti).
Jestsliže zákazník poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce vč.DPH a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčovaná částka vč. DPH za skutečněodebrané služby nižší než sjednaná cena (MSL vč.DPH), doúčtuje Poskytovatel úhradu za služby ve výši rozdílu mezi cenou sjednanou (MSL vč.DPH) a cenou vč.DPH za Služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím obdob. Takto vypočtenédoúčtování úhrady za služby podléhá DPH, které bude uplatněna a připočtena ve evýši dle platných předpisů.
Seznam čísel s uvedením dohodnuté minimální měsíční částky, doby určité a zvýhodnění (pokud není u daného čísla zvýhodnění uvedeno, bylo již zvýhodnnění poskytnuto a uzavřením této smlouvy dochází pouze ke změně MSL či doby trvání).

PoskTytovatel: Kamila Krčilová VS VBS VCC
04.02.2014


Produkt

Prosím o informaci, zda taková smlouva je vůbec po změnách v telekomunikačních zákonech možná? Vždyť je namířena proti zákazníkovi.


Požadované řešení

Podepsat smlouvu nebo vrátit?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 09:41, před 11 lety

Výše uvedené ustanovení znamená, že zákazník musí dodržovat určité minimální měsíční plnění, jinak mu bude doúčtováno, ať služby v tomto rozsahu využije nebo ne. Obvykle je minimální měsíční plnění sjednáváno u zvýhodněných nabídek. Takové ustanovení není protizákonné. Pokud zákazníkovi nabídnuté minimální měsíční plnění nevyhovuje, ať smlouvu neuzavírá a pokusí se dohodnout s poskytovatelem jiné podmínky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2014 13:48, před 11 lety

Hezký den, pane Palečku,

Minimální měsíční plnění (MSL) nastavujeme u telefonního čísla pouze v případě, že s námi uzavřete smlouvu na dobu určitou (Smlouvu o poskytování zvýhodněných podmínek). Získáte od nás zvýhodnění na cenu tarifu nebo datového modemu výměnou za to, že se zavážete každý měsíc zaplatit určitou částku za služby Vodafonu. Díky tomu, že víme, že s vámi můžeme do budoucna počítat, vám můžeme nabídnout naše služby výhodněji. Kdyby vám nevyhovoval tento způsob smluvního vztahu, můžete u nás mít telefonní číslo bez závazku a tedy i bez hranice minimální útraty. Když budete mít konkrétní dotaz ke svému číslu, neváhejte nám napsat do Centra péče přes http://tam.je/formular, rádi vám poradíme.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 22:45, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.