Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Ve smlouvě se mimo jiné uvádí:
zákazník se zavazuje, že rozsah jím užívaných služeb na příslušném čísle neklesne pod dohodnuté minimální měsíční plnění (jak je definována v Podmdínkách), které je cenou sjednanou za Služby (dále jen MSL).Tento závazek trvá i v případě omezení či přerušení poskytování Služeb u důvodu na straně zákazníka (zejména z důvodu neuhrazení vyúčtování ve lhůtě splatnosti).
Jestsliže zákazník poruší svou povinnost čerpat služby v dohodnuté minimální měsíční částce vč.DPH a v příslušném zúčtovacím období bude vyúčovaná částka vč. DPH za skutečněodebrané služby nižší než sjednaná cena (MSL vč.DPH), doúčtuje Poskytovatel úhradu za služby ve výši rozdílu mezi cenou sjednanou (MSL vč.DPH) a cenou vč.DPH za Služby skutečně odebrané v příslušném zúčtovacím obdob. Takto vypočtenédoúčtování úhrady za služby podléhá DPH, které bude uplatněna a připočtena ve evýši dle platných předpisů.
Seznam čísel s uvedením dohodnuté minimální měsíční částky, doby určité a zvýhodnění (pokud není u daného čísla zvýhodnění uvedeno, bylo již zvýhodnnění poskytnuto a uzavřením této smlouvy dochází pouze ke změně MSL či doby trvání).
PoskTytovatel: Kamila Krčilová VS VBS VCC
04.02.2014
Prosím o informaci, zda taková smlouva je vůbec po změnách v telekomunikačních zákonech možná? Vždyť je namířena proti zákazníkovi.
Podepsat smlouvu nebo vrátit?
|
Tweet |
Výše uvedené ustanovení znamená, že zákazník musí dodržovat určité minimální měsíční plnění, jinak mu bude doúčtováno, ať služby v tomto rozsahu využije nebo ne. Obvykle je minimální měsíční plnění sjednáváno u zvýhodněných nabídek. Takové ustanovení není protizákonné. Pokud zákazníkovi nabídnuté minimální měsíční plnění nevyhovuje, ať smlouvu neuzavírá a pokusí se dohodnout s poskytovatelem jiné podmínky.
Hezký den, pane Palečku,
Minimální měsíční plnění (MSL) nastavujeme u telefonního čísla pouze v případě, že s námi uzavřete smlouvu na dobu určitou (Smlouvu o poskytování zvýhodněných podmínek). Získáte od nás zvýhodnění na cenu tarifu nebo datového modemu výměnou za to, že se zavážete každý měsíc zaplatit určitou částku za služby Vodafonu. Díky tomu, že víme, že s vámi můžeme do budoucna počítat, vám můžeme nabídnout naše služby výhodněji. Kdyby vám nevyhovoval tento způsob smluvního vztahu, můžete u nás mít telefonní číslo bez závazku a tedy i bez hranice minimální útraty. Když budete mít konkrétní dotaz ke svému číslu, neváhejte nám napsat do Centra péče přes http://tam.je/formular, rádi vám poradíme.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitele.