Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22261Problémy s odhlášením z be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

VLADIMIR GROSS

Znění stížnosti

Podávám tímto stížnost na společnost-be2-ohledně neochoty zrušit moje členství, VIP členství a smazat mě ze svých stranek. Dne 13.ledna jsem meilem uzavřel na jeden měsíc s nimi VIP členství. Dne 15.3.2018 jsem ho VISA kartou uhradil v požadované částce 149kč. Po dvaceti dnech, kdy jsem se postupně dozvídal o jejich nekalých praktikách-jsem dne 2.unora v 9h. tou samou meilovou cestou poslal žádost na zrušení VIP členství, členství a profilu. Tuto žádost jsem zopakoval ještě o Dvě hodiny později- a to v 11h a 25minut...Dne 5.2.2018 v 10h mě oni potvrdili převzetí mojí výpovědi !!!!! Pak nastala tahanice úviz korespondence, která obsahuje dvacet meilů a kterou jsem ze svého imeilu- vladimirjagelonsky@seznam.cz včera tj. 14.března Vám mezi 15hodinou a 12 minutou a 15h.a 20 minutou zaslal .Zádal jsem o pomoc s řešením problému, protože společnostr be2 nejen že i po dalším / tj, třetím a čtvrtém rušení VIP čl. odeslané odemne/ toto neučinila, nezrušila můj profil , ale naopak mě dne 13.3- tj po dvou měsících od uzavření a schválení mého členství u nich- zaslala VYHRUZNY dopis, ve kterém po mě požadují uhradit částku 2530kč..!!!Jejich meil byl z adresy be2.Custom Servise z 13.3.2018 zaslaný na můj meil v 11.36 hodin a je v mojí příloze jako poslední tj. dvacátý. Ve Vašem meilu jsem se dnes dočetl, že mám napsat na -Vašestážnosti.cz, což po telefonátu s Vašim pracovníkem vzápětí činím. Bylo mě přiřazeno číslo- 44808/JS. Závěrem Vás prosím o pomoc proti nehoráznému jednání společnosti -be2-. Předem děkuji


Produkt

Společnost be2 -VIP členství od 13.ledna 2018 na jeden měsíc-neuznávání opakované výpovědi VIP členství


Požadované řešení

Zádám o pomoc se zrušením mého VIP členství u společnosti - be2- tak jak jsem já žádal po dvaceti dnech od jeho uzavření -a to 2.2.2018 -opakovaně a pak ještě dvakrát v průběhu korespondence.Moc předem děkuji. V.Gross- email- vladimirjagelonsky@seznam.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2018 18:28, před 7 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 11:02, před 7 lety

ID: O4DSJF13


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum be2 – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2018 20:47, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2018 18:15, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.