Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#22263Na zaměstnance T-MOBILE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Vlasta Kořínková

Znění stížnosti

Dobrý den,loni v prosinci a letos v lednu jsem volala operatorovi,že mi koncív březnu pevný internet,že ho chci zrušit.Bylo mi řečeno,že to má čas par dnů před ukončením.Včera 14.3.2018 mě manžel dovezl znemocnice na pobočku v Orlové(v Hypernově),kde jsem požadala o zrušení.Nakonec z toho je měsíční výp.lhůta.Nevadi.Vzápětí mi došla sms,že je Vam líto,že ruším číslo,že o mě přijdete atd..(Loni v létě,jste mi nedopatřením zrušili jedno z mých čísel,dcera měla s tím dost problémy.)Tak jsem volala na pobočku ze ktere jsem přijela abych se ujistila,že mi opravdu zruší jen pevný internet a ne cele číslo.Nechtěli se se mnou bavit,chtěla jsem jim dát kod ke komunikaci,ale že musim přijet osobně.Mam silnou chřipku s teplotama,zrovna jsem přijela z plicního,ale řekli mi,že musi vidět s kým mluvi.Vim,že stačí kod.Tak jsem jim vynadala.Cele odpoledne ,večer,i dnešní den se snažím dovolat na zakaznickou linku,objednávám si hovory na určitou hodinu a nic.Jsem u Vasí společnosti co existujete vlastně cela naše rodina ale po této zkušenosti uvažujem o jiném operatorovi. S pozdravem Kořínková Vlasta


Požadované řešení

Zlepšit chování operátorů na pobočkách.Oni potřebují nás aby si vydělali,né naopak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 10:30, před 7 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.