Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,loni v prosinci a letos v lednu jsem volala operatorovi,že mi koncív březnu pevný internet,že ho chci zrušit.Bylo mi řečeno,že to má čas par dnů před ukončením.Včera 14.3.2018 mě manžel dovezl znemocnice na pobočku v Orlové(v Hypernově),kde jsem požadala o zrušení.Nakonec z toho je měsíční výp.lhůta.Nevadi.Vzápětí mi došla sms,že je Vam líto,že ruším číslo,že o mě přijdete atd..(Loni v létě,jste mi nedopatřením zrušili jedno z mých čísel,dcera měla s tím dost problémy.)Tak jsem volala na pobočku ze ktere jsem přijela abych se ujistila,že mi opravdu zruší jen pevný internet a ne cele číslo.Nechtěli se se mnou bavit,chtěla jsem jim dát kod ke komunikaci,ale že musim přijet osobně.Mam silnou chřipku s teplotama,zrovna jsem přijela z plicního,ale řekli mi,že musi vidět s kým mluvi.Vim,že stačí kod.Tak jsem jim vynadala.Cele odpoledne ,večer,i dnešní den se snažím dovolat na zakaznickou linku,objednávám si hovory na určitou hodinu a nic.Jsem u Vasí společnosti co existujete vlastně cela naše rodina ale po této zkušenosti uvažujem o jiném operatorovi. S pozdravem Kořínková Vlasta
Zlepšit chování operátorů na pobočkách.Oni potřebují nás aby si vydělali,né naopak.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.