Společnost


Libor Léhar

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22265Nedodané dveře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Martina Bunnik

Znění stížnosti

Pan Léhar převzal dne 13. 2. v hotovosti zálohu na výrobu atypických dveří. Poté přislíbil postupně tři termíny dodání, včetně montáže, ale ani na jeden se nedostavil z různých důvodů - nepojízdné auto, chřipka atd. Poslední omluvu již ani neprovedl sám, zavolala cizí slečna opět s výmluvou na nemoc.


Produkt

Atypické dveře na půdu v rámci programu "Zelená úsporám"


Požadované řešení

Dodání a montáž dveří nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 10:34, před 7 lety

Podnikatel ukončil provozování živnosti dle údajů z veřejné části živnostenského rejstříku k datu 13.12.2017. Živnostník má však povinnost oznámit i po ukončení podnikatelské činnosti na příslušném živnostenském úřadu, jaká je adresa pro vypořádávání pohledávek, tedy adresa, kde může kupující zboží či služby reklamovat i poté, co zanikl. Zde bychom doporučili kontaktovat živnostenský úřad a zeptat se na tuto adresu. Pokud již není ze strany podnikatele možné dodat ujednané plnění, je na místě řešit věc odstoupením od smlouvy a vrácením již zaplacené částky.

Podnikatele, na kterého byla podána stížnost, se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být z jeho strany zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.