Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pan Léhar převzal dne 13. 2. v hotovosti zálohu na výrobu atypických dveří. Poté přislíbil postupně tři termíny dodání, včetně montáže, ale ani na jeden se nedostavil z různých důvodů - nepojízdné auto, chřipka atd. Poslední omluvu již ani neprovedl sám, zavolala cizí slečna opět s výmluvou na nemoc.
Atypické dveře na půdu v rámci programu "Zelená úsporám"
Dodání a montáž dveří nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Podnikatel ukončil provozování živnosti dle údajů z veřejné části živnostenského rejstříku k datu 13.12.2017. Živnostník má však povinnost oznámit i po ukončení podnikatelské činnosti na příslušném živnostenském úřadu, jaká je adresa pro vypořádávání pohledávek, tedy adresa, kde může kupující zboží či služby reklamovat i poté, co zanikl. Zde bychom doporučili kontaktovat živnostenský úřad a zeptat se na tuto adresu. Pokud již není ze strany podnikatele možné dodat ujednané plnění, je na místě řešit věc odstoupením od smlouvy a vrácením již zaplacené částky.
Podnikatele, na kterého byla podána stížnost, se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Vzhledem k tomu, že stížnost nemůže být z jeho strany zodpovězena, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.