Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes lehce po 7 hodině jsem si objednala řidiče. V aplikaci bylo vidět že se řidič hýbe, náhle se zastavil. Čekala jsem 10 minut než jsem se snažila s řidičem spojit. Marně!
Až na 2 pokus se mi podařilo obědnat řidiče Uberu, který dorazil.
Kvůli těmto problémům které nebyli zaviněny z mojí strany mi byli strženy peníze.
Gabriel Škoda Octavia
Kvůli takovým nepříjemnostem bych byla velmi ráda aspoň za nějaké odškodnění.
|
Tweet |
Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Objednávku jízdy můžeš bezplatně zrušit do 2–5 minut od chvíle, kdy ji pošleš. Když na místo vyzvednutí dorazíš až po 2–5 minutách od řidičova příjezdu, řidič může jízdu zrušit a ty zaplatíš storno poplatek."
Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace. Namítat neoprávněnost strono poplatku je možné také prostřednictvím webové aplikace společnosti.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.