Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22269Platila jsem pokutu za to že řidič stál na místě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Zdenka Zapletalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes lehce po 7 hodině jsem si objednala řidiče. V aplikaci bylo vidět že se řidič hýbe, náhle se zastavil. Čekala jsem 10 minut než jsem se snažila s řidičem spojit. Marně!
Až na 2 pokus se mi podařilo obědnat řidiče Uberu, který dorazil.
Kvůli těmto problémům které nebyli zaviněny z mojí strany mi byli strženy peníze.


Produkt

Gabriel Škoda Octavia


Požadované řešení

Kvůli takovým nepříjemnostem bych byla velmi ráda aspoň za nějaké odškodnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 10:57, před 7 lety

Na webových stránkách společnosti je uvedeno: "Objednávku jízdy můžeš bezplatně zrušit do 2–5 minut od chvíle, kdy ji pošleš. Když na místo vyzvednutí dorazíš až po 2–5 minutách od řidičova příjezdu, řidič může jízdu zrušit a ty zaplatíš storno poplatek."

Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace. Namítat neoprávněnost strono poplatku je možné také prostřednictvím webové aplikace společnosti.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2018 16:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.