Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#22270Nákup mražených jahod,které měly být čerstvé

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 7 lety

Petra Hlavatá

Znění stížnosti

Dnes jsem nakoupil běžný nákup domů za 1421 Kč. Nejvíce jsem se s dětmi těšil na čerstvé jahody. Bohužel jsem zjistil,že jsou úplně zmrzlé a některé i plesnivé a nahnilé. Kdybych si toho všiml v obchodě rozhodně bych si je nevzal a za toto zboží nezaplatil.Zrovna nebydlíme vedle obchodu,abych to šel okamžitě vrátit. Jsem rozčílený jak je možné, že se takové zboží prodává.


Produkt

Jahody 1Kg, jakost I., expedice 12.3.2018, země původu Španělsko, dodavatel Petr Durdík, Praha 5, Velkotržnice Lipence, 15600


Požadované řešení

Vzhledem ke stavu zboží nyní.(nedá se jíst a nevydrží ani do večera natož do druhého dne). Vzhledem k tomu,že netuším,kdy pojedu znovu nakupovat k Vám (diky tomuto zklamání) navrhuji vrácení peněz popř. Zaslání Slevy na další nákup v hodnotě 119 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 23:05, před 7 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2018 14:19, před 7 lety

Vážená paní Hlavatá,

nejprve mi dovolte, abych se Vám jménem naší společnosti omluvila za kvalitativní nedostatek a vzniklé nepříjemnosti a také velkou prodlevu v odpovědi. Upozornění ze serveru vašestižnosti.cz jsme dostali až tuto sobotu, 07.04., proto jsme Vám bohužel nereagovali dříve.

Za tuto nepříjemnou situaci se Vám velice omlouváme. Samozřejmě Vám budou vráceny peníze v plné výši, který si můžete vyzvednout na Informacích hypermarketu.
Můžete nám napsat, prosím, v jakém hypermarketu Globus nakupujete? Informujeme tamní kolegy, že se u nich při své příští návštěvě zastavíte.

Ráda bych Vás ubezpečila, že celý náš tým v Globusu udělá maximum, abyste nejen Vy, ale všichni naši zákazníci, byli v budoucnu s naší nabídkou a servisem spokojení a rádi se k nám vraceli.
Záleží nám na každém zákazníkovi, proto by nás velmi mrzelo, kdybyste na nás zanevřela.

S pozdravem
Barbora Štěpánková
Manager kvality
b.stepankova@globus.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2018 09:30, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2018 09:37, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.